امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ | کد خبر : 47253 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • محمدرضا باقری: اشغالگران غافلگیر شدند/ “مقاومت فلسطین” پیروز می شود

  • دسته بندی مطلب : بین الملل | تعداد بازدیدها : نفر
  • رسانه نوید صبح– مشاور ویژه تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در امور بین الملل، در دیدار با زوار و دانشجویان پاکستانی که به زیارت امامزادگان واجب التعظیم ری مشرف شده بودند، با اشاره به رویدادهای روزهای اخیر در فلسطین تأکید کرد: وظیفه جوانان آزاده و مسلمان جهان این است که با جهاد تبیین نگذارند صهیونیست ها و آمریکایی با بوق های رسانه ای خود جای ظالم و مظلوم را عوض کنند.

    نوید صبح به نقل از گزارش روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، «محمدرضا باقری» در جمع زوار پاکستانی که بیشترشان دانشجویان بودند، خاطرنشان کرد: دشمنان از گذشته تاکنون از حق می ترسند و ما مشاهده می کنیم که امامان معصوم ما را در حبس یا در منطقه نظامی خود نگه می داشتند و با این وجود آنچنان ترسی داشتتند که ائمه بزرگوار ما را همچون امام جواد و امام حسن عسکری (علیهما السلام) در جوانی به شهادت رساندند؛ یا در همان فرصت کوتاه حکومت که به امیرالمومنین علی (ع) می رسد، سه جنگ علیه ایشان به راه انداختند تا نگذارند ائمه و جبهه حق کار خود را به انجام برسانند.

    مشاور بین الملل تولیت آستان حضرت عبدالعظیم (ع) با بیان اینکه آنچه این روزها در فلسطین اتفاق می افتد در تاریخ بی سابقه است، گفت: در طول تاریخ منحوس رژیم جعلی اسرائیل، هیچ گاه اشغالگران اینگونه غافلگیر نشده و ضربه نخورده اند. همواره معروف بوده که صهیونیست ها در هر جنگی پیروز بوده اند، از جمله شکست دادن ارتش های قدرتمند عربی مثل سوریه و مصر و اردن در جنگ بزرگی که بین شان به وقوع پیوست.

    وی اضافه کرد: طی دو دهه اخیر اسرائیلی ها پس از عقب نشینی از جنوب لبنان در سال ۲۰۰۰ همچنین در جنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶ هم نتوانستند در برابر حزب الله هماوردی کنند. پس از آن در جنگ های دیگر طی ۲۲ روز و ۸ روز نتوانستند بر مقاومین فلسطینی از جمله جنبش حماس پیروز شوند.

    باقری عنوان کرد: مردمی که هیچ نداشتند و با سنگ می جنگیدند، امروز به قلب رژیم صهیونیستی موشک شلیک می کنند و رزمندگانشان با موتور سیکلت و پاراگلایدر به داخل سرزمین های اشغالی حمله می کنند و فرماندهان اسرائیلی را به اسارت می گیرند و نظامیان اشغالگر را به هلاکت می رسانند. اسرائیلی ها سابقه اسارت در جنگ نداشته اند یا تلفات و کشته هایی در این حد و اندازه ها متحمل نشده اند، اما اکنون اینگونه تحقیر می شوند، پس این روزها شاهد اتفاقی بی سابقه در تاریخ هستیم.

    مشاور ویژه تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در امور بین الملل، از دست دادن حتی یک مسلمان را خسارت دانست و تاکید کرد: در اسلام، ما عادت و سنت مان شهادت است و از مرگ در راه خدا بیم نداریم. فلسطینی ها در راه خدا و اعتقاداتشان می جنگند و بنا بر وعده الهی قطعا پیروز جنگ هستند.

    باقری ادامه داد: زمانی که به ادعای صهیونیست ها، یهودیان توسط نازی ها کشته می شدند، آمریکایی ها و انگلیسی ها می توانستند آنها را در سرزمین های خود پناه دهند، اما از کشورهای اروپایی و روسیه و دیگر اماکن، آنها را به سرزمین فلسطینیان سرازیر کردند و آنجا را با این ادعا اشغال کردند، ولی حتی نمی گذارند کسی راجع به قضیه هولوکاست صحبت کند.

    وی افزود: صهیونیست ها حتی نمی دانند سرزمین شان و هویت اصلی شان چیست. شهرک نشینان صهیونیست نمی دانند برای چه باید بجنگند و بمیرند، ولی فلسطینیان برای خدا و وطنشان جان فدا می کنند و به فرمان جهاد خداوند عمل می کنند.

    مشاور بین الملل تولیت آستان حضرت عبدالعظیم (ع) در بخش دیگری از سخنان خود، یادآور شد: مسلمانان معتقدند هم باید واقع گرا باشند و هم آرمان گرا. واقع گرا باشند و ببینند که مسلمانان فلسطینی نیاز به کمک دارند. پیامبر عظیم الشأن اسلام می فرمایند «کسی که شب را صبح کند ولی به فکر مسلمانان نباشد، مسلمان نیست» بنابراین ملت های اسلامی همه در صدد کمک برآمده اند و این امر در ایران و پاکستان به خوبی دیده می شود.

    باقری اضافه کرد: مسلمانان باید آرمان گرا باشند چرا که می دانند خون شهید به هدر نمی رود و ثمر دارد، و از سویی خداوند در قرآن وعده داده که مستضعفان را وارثان و حاکمان زمین می کند. پس این باور را داریم که پیروزی نهایی با حق است و تردید نداریم در این جنگ مقاومت فلسطین پیروز است.

    وی با بیان اینکه دنیای استکبار سالیان سال است که تلاش می کند تا نیروهای مقاومت را از بین ببرد اما نمی تواند، گفت: می بینید که جبهه دشمن در عراق و یمن و سوریه و افغانستان شکست خورده است. از تمام دنیا برای شکست کمر مقاومت به سوریه آمدند اما راه به جایی نبردند. قطعا خداوند به فلسطینیان که فرزندان و خانواده شان به شهادت می رسد، صبوری و نصرت می دهد.

    ***

     

    نظرات کاربران در مورد "محمدرضا باقری: اشغالگران غافلگیر شدند/ “مقاومت فلسطین” پیروز می شود"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir