امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر : 30643 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • الکساندر ریگر: “انجمن فرهنگی اتریش” نقش مهمی در آموزش زبان آلمانی در ایران دارد + فیلم مستند وزیر مختار، معاون سفیر و مدیر انجمن فرهنگی اتریش در ایران

  • دسته بندی مطلب : بین الملل , فیلم | تعداد بازدیدها : نفر
  • “الکساندر ریگر” وزیر مختار، معاون سفیر و مدیر انجمن فرهنگی اتریش در ایران با بررسی « اهمیت حضور انجمن فرهنگی اتریش در نمایشگاه کتاب تهران » در گفتگوی اختصاصی با گروه خبری نوید صبح ؛

    مهمترین کتاب هایی که توسط انجمن فرهنگی اتریش در نمایشگاه کتاب تهران ارائه شد کدام است؟

    برگزاری کلاسهای زبان آلمانی توسط انجمن فرهنگی اتریش در ایران تا چه میزان در آموزش زبان آلمانی به علاقمندان و زبان آموزان ایرانی موفق بوده است؟

    اینها و مطالبی دیگر را می توانید در ویدیو مستند « اهمیت حضور انجمن فرهنگی اتریش در نمایشگاه کتاب تهران » مشاهده نمایید؛

    ***

    Alexander Rieger 1

    *** ترجمه فارسی متن فیلم

    سلام من الکساندر ریگر هستم معاون سفیر و رئیس انجمن فرهنگی سفارت اتریش در تهران.

    خیلی خوشحالم که امسال توانستیم برای سومین بار در نمایشگاه کتاب تهران شرکت کنیم زیرا این مکان برای ما جایگاهی بسیار مهم برای رویارویی با افرادی است که علاقمند به ادبیات هستند.

    ایران برای ما کشوری با سرانه مطالعه بالاست و از این رو حضور در این نماشگاه برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

    امسال ما به دو موضوع اساسی پرداخته ایم. اولین موضوع مربوط به تاریخ است. کتابی جالب از خانمی نویسنده در مورد طبیب اتریشی شاه-جاکوب ادوارد پولک- که حدودا در سال ۱۸۵۰ در ایران به طبابت مشغول بوده و پزشکی(طبابت) اروپایی را به ایران آورده است.

    دومین موضوع تعدادی کتاب در حوزه کودکان و نوجوانان است که امسال ارائه کرده ایم . اهمیت این کتابها از این لحاظ است که این کتابها نقش تعیین کننده ای در فراگیری زبان آلمانی دارند. همانطور که می دانید در انجمن فرهنگی اتریش کلاسهای زبان آلمانی از مبتدی تا پیشرفته برگزار می شود و بدین لحاظ ما کتاب را وسیله بسیار مهمی در آموزش زبان آلمانی می دانیم.

    *

    Ges.Mag.Alexander Rieger: “Österreichisches Kulturforum Teheran” spielt eine wichtige Rolle beim Lernen der deutschen Sprache im Iran

    نظرات کاربران در مورد "الکساندر ریگر: “انجمن فرهنگی اتریش” نقش مهمی در آموزش زبان آلمانی در ایران دارد + فیلم مستند وزیر مختار، معاون سفیر و مدیر انجمن فرهنگی اتریش در ایران"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir