امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر : 27025 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • در دیدار «مسعود منشوری» مدیر مسئول رسانه نوید صبح با دکتر «اشرف بروجردی» رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور: بر اهمیت مسئله آسیب های اجتماعی – فرهنگی تاکید شد /حوزه زنان را از یاد نبریم

  • دسته بندی مطلب : اجتماعی , سیاسی | تعداد بازدیدها : نفر
  • در دیدار «مسعود منشوری» مدیر مسئول رسانه برخط نوید صبح با دکتر «اشرف بروجردی» رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور: در ابتدا جناب آقای «مسعود منشوری» گزارشی از عملکرد شش ساله رسانه نوید صبح ارائه نمود. منشوری اظهار داشت که ما از سال ۱۳۹۲ با تولید ویدیو مستندهای کوتاه خبری در کشور پیشگام بوده ایم و امروز با بیش از هزار ویدیومستند آنلاین- تولیدی در کشور از جایگاه مناسبی برخورداریم و سایر رسانه های برخط و خبرگزاری های دولتی از اوایل سال ۱۳۹۵ بر اهمیت موضوع پی برده و در این زمینه گام هایی را برداشته اند.

    مدیر مسئول رسانه نوید صبح در ادامه افزود: بیش از دویست ویدیو مستند کوتاه خبری را به زبان های بین المللی تولید نموده ایم و متاسفانه تا به حال حمایتی از سوی دولت محترم دریافت ننموده ایم در حالی که اگر حمایتی صورت می پذیرفت تعداد این ویدیو مستندها بیش از ۱۰ هزار سند شفاهی در تاریخ کشور می گردید و قطعا برای حل مشکلات کشور راهگشا بود.

    منشوری اظهار داشت: ما برای اولین بار «بانک آنلاین زنان» را در کشور تشکیل داده ایم و برای اولین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی مجموعه مستند “زن و مدیریت” را تهیه نمودیم که گزارشی ویدیویی از عملکرد زنان مدیر در نهادها، دستگاههای اجرایی و استانداری های سراسر کشور بود که مورد تقدیر سرکارخانم «شهین دخت مولاوردی» معاون محترم امور زنان و خانواده رییس جمهور در دولت یازدهم قرار گرفت ولی متاسفانه نگاه منفی و بی توجهی یکی از معاونین در معاونت امور زنان و خانواده در دولت دوازدهم این بود که ایرادی در حذف این اسناد نمی دید و برای آن اسناد اهمیتی قائل نبود.

    مدیر مسئول رسانه نوید صبح افزود از سال ۱۳۹۲ تا به امروز “سهمیه مثبت برای زنان” را بصورت جدی در دستور کار داشته و حمایت نموده ایم و در دو سال اخیر بصورت جدی مسئله “مدیریت زنان” را پیگیری نموده ایم اما متاسفانه برخی از دوستانی که از سهمیه مثبت استقبال نمودند و امروز بر مناصب مدیریتی تکیه زدند علاوه برآنکه خیلی از آرمان های حوزه زنان را به فراموشی سپرده اند و تلاش برای این حوزه را از یاد برده اند در صورتی که نوید صبح برای یادآوری مطالبات حوزه زنان به این دوستان و مدیران اجرایی کشور مجموعه مستند “آرزوی زنان ایران” را تهیه و منتشر نمود.

    در پایان این فعال اجتماعی – رسانه ای خاطر نشان کرد به نظر می رسد که پرداختن به حوزه آسیب های اجتماعی از اولویت بالایی برخوردار می باشد و تصمیم داریم بزرگترین بانک تخصصی آنلاین «آسیب های اجتماعی» را در کشور ایجاد نماییم.

    دکتر «اشرف بروجردی» رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور نیز به اهمیت موضوع پرداختن به آسیب های فرهنگی – اجتماعی تاکید نمودند.

    با توجه به آنکه دکتر بروجردی در اوایل دهه ۸۰ از بنیان گذاران سازمان آسیب های اجتماعی در وزارت کشور می باشند تجربیات خوبی را جهت ایجاد بانک آسیب های اجتماعی کشور در اختیار گروه نوید صبح قرار دادند.

    دکتر اشرف بروجردی به مهمترین آسیب های اجتماعی که کشور در دهه ۸۰ با آن مواجه بوده است و مجموعه اقداماتی که را برای حل آسیب ها و بحران های اجتماعی صورت گرفته بود نکاتی را یادآور شدند که بسیار راهگشا می باشد.

    رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در مورد فرهنگ سازی و کاهش آسیب های اجتماعی خاطره ای از مرحوم آیت الله موسوی اردبیلی در خطبه های نماز جمعه در اوایل انقلاب را یادآور شدند.

    در پایان دکتر اشرف بروجردی نیز پرداختن به مسئله آسیب های اجتماعی تاکید نمودند و ایشان از حمایت فرهنگی در برطرف شدن آسیب ها استقبال نمودند.

    نظرات کاربران در مورد "در دیدار «مسعود منشوری» مدیر مسئول رسانه نوید صبح با دکتر «اشرف بروجردی» رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور: بر اهمیت مسئله آسیب های اجتماعی – فرهنگی تاکید شد /حوزه زنان را از یاد نبریم"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir