امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : پنج شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 2673 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • روحانی : رقابت سیاسی خوب است / نزاع های سیاسی جامعه را به تنش می کشاند

  • دسته بندی مطلب : اخبار | تعداد بازدیدها : نفر
  •  رییس جمهور:  انتقاد جزو لوازم نشاط سیاسی و مردم سالاری دینی است. مردم باید عقاید و نظرات خود را بگویند. ما دلمان می خواهد همه بخش های جامعه پرنشاط باشد و نقد کنند

    به گزارش نویدصبح ، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر چهارشنبه در جریان دومین روز از سفر به استان خوزستان در نشست بررسی ظرفیت های توسعه این استان افزود: ما با دنیا در حال جنگ و ستیز نیستیم و روی منافع ملی خود محکم ایستاده ایم، ما می خواهیم با دنیا تعامل سازنده و موثر داشته باشیم.

    رییس جمهور ادامه داد: برخی فکر می کنند ما خوشمان می آید با خارجی ها بنشینیم و لبخند بزنیم و قهوه بخوریم و می گویند لبخند اعتمادسازی و تعامل سازنده برای چیست. برای این است که کشور پیشرفت کند. تمام تلاش برای این است که کارآفرینان اگر چیزی می خواهند تهیه کنند، آسان تر، ارزان تر و در شرایط رقابتی آن را تهیه کنند.

    روحانی در بخش دیگری از سخنانش با طرح این پرسش که ˈعزت یعنی چه؟ˈ پاسخ داد: فراهم شدن امکان خرید آزادانه برای ایرانی از بازارهای جهانی را یکی از موارد عزت می دانم.

    رییس جمهور در عین حال تاکید کرد: ما می خواهیم نه تنها برای خرید و تأمین نیازهای مالی بلکه جهت تسهیل در همه موارد با دنیا تعامل کنیم. تمام تلاش این است که شرایط آرام تر و پرمنفعت تر برای مردم ایجاد کنیم.

    رییس جمهوری با بیان این که ˈامروز خداوند شرایطی را برای مردم فراهم کرده که نزد خدا و مردم بهانه ای دیگر برای ما باقی نماندهˈ، افزود: زمانی می گفتند در داخل تنش های داخلی و بی ثباتی های فراوانی وجود دارد. نمی گویم ما توانستیم آرامش و ثبات کامل را در زمینه بازار پول و سرمایه به وجود آوریم، اما شرایط به صورت نسبی مناسب است.

    روحانی ادامه داد: اولین مساله این بود که جامعه احساس آرامش کند، رقابت سیاسی خوب است اما برخوردها و نزاع های سیاسی که جامعه را به تنش می کشاند و بر فعالیت های اقتصادی تاثیر بگذارد، قابل قبول نیست.

    روحانی با تاکید بر این که تنش های سیاسی جامعه بسیار کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: انتقاد و نقد باید باشد. نباید نگران باشیم. انتقاد جزو لوازم نشاط سیاسی و مردم سالاری دینی است. مردم باید عقاید و نظرات خود را بگویند. ما دلمان می خواهد همه بخش های جامعه پرنشاط باشد و نقد کنند.

    رییس جمهوری ادامه داد: دولت می خواهد این راه را ادامه دهد تا آرامش سیاسی برقرار شود، در این راه نه تنها همه قوا، بلکه همه مردم و تشکل های سیاسی باید کمک کنند؛ باید همزیستی مسالمت آمیز سیاسی را بیاموزیم.

    مرجع: خبرگزاری ایرنا

    نظرات کاربران در مورد "روحانی : رقابت سیاسی خوب است / نزاع های سیاسی جامعه را به تنش می کشاند"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir