امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر : 23539 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری کرمان/ بخش ۲۳ (راه‌اندازی دهکده ورزشی، تفریح و فرهنگی ویژه بانوان)

  • دسته بندی مطلب : اجتماعی | تعداد بازدیدها : نفر
  • عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری کرمان/ بخش ۲۳ (راه‌اندازی دهکده ورزشی، تفریح و فرهنگی ویژه بانوان)

    نوید صبح این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با عملکرد دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمان بیشتر آشنا شوید؛

    دکتر “فاطمه سادات حسینی” مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در جشنواره فراغت بانوان استان کرمان اظهار داشت: استان کرمان یکی از استان‌های پهناور کشور است که از نظر جمعیتی نیمی از جمعیت استان را بانوان تشکیل می‌دهند.

    وی با اشاره به اینکه استان کرمان جوان‌ترین استان کشور است افزود: از نظر قهرمان پروری بانوان استان کرمان بسیار موفق هستند و زهرا نعمتی، سمیه عباسپور و عشرت کردستانی از بانوان ورزشکار بین‌المللی از استان کرمان هستند.

    مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان با بیان اینکه انتظار داریم توجه ویژه به ورزش زنان کرمانی شود تصریح کرد: یکی از درخواست‌های ما این است که فضاهایی برای ورزش، کار فرهنگی و تفریح در اختیار بانوان استان قرار داده شود.

    حسینی با اشاره به اینکه سند ورزش استان کرمان تهیه شده است گفت: در حوزه بانوان این سند یکی از مطالبات زنان استان راه‌اندازی یک دهکده ورزشی، تفریح و فرهنگی برای بانوان استان است.

    وی ایجاد سالن‌های ورزشی در هر شهرستان ویژه بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی را خواستار شد و افزود: در مرکز استان کرمان دو پارک بانوان داریم و یک پارک دیگر در حال احداث است اما جوابگوی جمعیت شهر کرمان نیست و نیازمند احداث بوستان‌های بیشتر برای بانوان هستیم.

    مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان خاطر‌نشان کرد: در شهرستان‌ها هم نیازمند احداث پارک بانوان هستیم و اعتقاد داریم که این ظرفیت‌ها در ایجاد نشاط اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر است.

    وی با بیان اینکه در اعتبارات استانی نگاه ویژه در بحث ورزش بانوان را خواستاریم گفت: کرمان این ظرفیت را دارد که با کمی حمایت، بانوان ورزشکار بیشتری همچون زهرا نعمتی تحویل کشور دهد.

    حسینی با اشاره به اینکه ۴ساعت ورزشی که برای کارکنان ادارت مطرح است در استان کرمان در حال اجراست و کمتر اداره‌ای وجود دارد که ممنوعیت داشته باشد افزود: جشنواره فراغت بانوان جشنواره بسیار خوبی در جهت ایجاد فضای شادابی و نشاط است.

    نظرات کاربران در مورد "عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری کرمان/ بخش ۲۳ (راه‌اندازی دهکده ورزشی، تفریح و فرهنگی ویژه بانوان)"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir