امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ | کد خبر : 50167 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • سفیر ایران در زیمبابوه؛ شومن تلویزیونی یا دیپلمات حرفه ای؟

  • دسته بندی مطلب : بین الملل | تعداد بازدیدها : نفر
  • سفرهای استانی در راستای دیپلماسی عمومی

    رسانه نوید صبح – من (احمد ادریسیان) در طول دوره ماموریت در کشور زیمبابوه به منظور آشنایی با فرهنگ و آداب و سنن مردم بومی و معرفی فرهنگ و تمدن کشورمان، و اعطاء کمکهای انسان دوستانه، در معیت وزراء و معاونین وزرا و نمایندگان پارلمان و مقامات استانی به اکثر استان‌های این کشور عزیمت کردم از جمله رئیس پارلمان- وزیر خارجه- وزیر آموزش و پرورش- وزیر دفاع- وزیر امنیت- وزیر پست و تلگراف و تلفن- وزیر صنایع و تجارت- معاون وزیر خارجه- وزیر امور زنان- استانداران- نمایندگان پارلمان و سایر مقامات عالیه- در مراسم‌های یاد شده من طی سخنانی با حضور مقامات و مردم بومی درخصوص فرهنگ و تمدن و آداب و سنن کشورمان صحبت می‌کردم و مقامات حاضر نیز طی سخنانی با تمجید از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی به تشریح روابط حسنه فیمابین می‌پرداختند، نکته جالب اینکه گزیده کلیه مراسم‌ها در بخش‌های مختلف رادیو، تلویزیون و مطبوعات منتشر می‌شد و بازتاب بسیار مطلوبی در نزد افکار عمومی داشت، بنحوی که سفرای مقیم به من لقب شومن تلویزیونی داده بودند و سفرای کشورهای غربی می‌پرسیدند که چکار می‌کنی؟ که اینقدر در رسانه‌ها مطرح هستی؟ …… ادامه مطالب را در کتاب بخوانید.

     به خاطر دارم که جناب آقای دکتر ولایتی وزیر خارجه در یکی از جلسات سمینار سفرا با اشاره به روابط حسنه جمهوری اسلامی ایران و زیمبابوه اظهار داشت، زمانی همین کشور به معاون من ویزا نداد و اکنون روابط به سطحی رسیده است که مقامات و هیات‌های متعدد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بین دو کشور ……. ادامه مطالب را در کتاب بخوانید.

    کاری از گروه تاریخ شفاهی رسانه نوید صبح – برگرفته از کتاب دیپلماسی در زیمبابوه – تالیف احمد ادریسیان (سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در زیمبابوه)

    ***

    نوید صبح منتشر کرد؛ “کتاب دپیلماسی در زیمبابوه”

    تالیف: احمد ادریسیان

    خاطرات سفیر جمهوری اسلامی ایران در زیمبابوه

    با مقدمه دکتر علی اکبر ولایتی

    تعداد صفحات: ۲۱۲ صفحه

    چاپ اول: سال ۱۴۰۱

    تماس با ما بصورت تلفنی و یا ارسال پیامک از طریق شماره ۰۹۳۸۳۴۰۴۰۲۸

    نظرات کاربران در مورد "سفیر ایران در زیمبابوه؛ شومن تلویزیونی یا دیپلمات حرفه ای؟"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir