امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر : 24983 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان شمالی/ بخش ۸ (نشست بانوان مدیر با استاندار به مناسبت روز زن)

  • دسته بندی مطلب : اجتماعی | تعداد بازدیدها : نفر
  • عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان شمالی/ بخش ۸ (نشست بانوان مدیر با استاندار به مناسبت روز زن)

    نوید صبح این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با عملکرد دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی بیشتر آشنا شوید؛

    استاندار خراسان شمالی در نشست صمیمی با بانوان مدیر در استان و بانوان شاغل در استانداری به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن گفت: شمار بانوان مدیر استان از سال گذشته تاکنون ۳ برابر شده و به زودی انتصاب های دیگری هم خواهیم داشت.

    محمدرضا صالحی در این نشست اظهار داشت: مدیریت ها در مناصبی را که هم اکنون بانوان سکاندار آن هستند، برای این قشر ذخیره خواهیم کرد و این بدان معناست که اگر بنا به هر دلیلی مانند ارتقاء یا نظایر آن، منصب مدیریتی یک مدیر بانو خالی بماند، به طور قطع فرد بعدی نیز از بین بانوان منصوب خواهد شد.

    وی با اشاره به تصمیم خود برای انتصاب نخستین بانوی معاون فرماندار در استان در آینده نزدیک ادامه داد: دعوت از بانوان مدیر در سطوح ملی برای حضور در استان را نیز مانند گذشته تعقیب خواهیم کرد.

    صالحی با تاکید بر ضرورت غلبه بر نگاه جنسیتی در جامعه تصریح کرد: وظیفه پایه ریزی محبت به لحاظ نوع خلقت انسان با زنان است؛ هم چنین تاکید دارم فرهنگ سازی در جامعه به دست زنان بسیار قوی تر و موثرتر از مردان است.

    وی با بیان این که اختلاس همیشه به معنای برداشت از بیت المال نیست، مطرح کرد: وقت ما تنها معطوف به ساعات اداری نیست و ما متناسب با مسئولیت خود در تمامی رده های اداری وقت و زمان خود را وقف کرده ایم و هدر رفت این زمان نوعی اختلاس است.

    مقام عالی دولت در خراسان شمالی روز ولادت یگانه دخت نبی اکرم(ص) و حضرت علی(ع) را روزهای متعلق به انسانیت و بشریت برشمرد و گفت: تبریک به بانوان و مردان در روز زن و مرد به لحاظ عرف ملی همیشگی است اما ما باید این روزها را به عنوان روز بشریت گرامی بداریم چرا که ایشان اسوه و الگوی تمامی انسان ها فارغ از زن یا مرد هستند و ما باید این نگاه را در جامعه فرهنگ سازی کنیم.

    صالحی ادامه داد: زن و مرد در کنار هم آینده ساز خواهند بود و ازدواج هم به معنای یکی شدن تمام افکار و نگاه ها نیست چرا که اختلاف نظر در خانواده مبنای اختلاف بین انسان ها نیست و بنابراین ما باید برای موفقیت بیشتر نگاه خود را تغییر دهیم و وسیع کنیم.

     

    نظرات کاربران در مورد "عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان شمالی/ بخش ۸ (نشست بانوان مدیر با استاندار به مناسبت روز زن)"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir