امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 8461 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تنظیم بازار ارز توسط “عده ای خاص”

  • دسته بندی مطلب : اقتصادی | تعداد بازدیدها : نفر
  • عضوکمیسیون برنامه و بودجه مجلس: درحال حاضر تنظیم کننده بازار ارز در کشور،عده ای خاص بوده که با نفوذ خود به نرخ گذاری‌ها اقدام می کنند

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با تاکید بر فرا رسیدن زمان یکسان سازی نرخ ارز برای جلوگیری از بروز رانت،گفت:بانک مرکزی باید کنترل بازار ارز را از دست عده ای دلال و سودجو برای ایجاد آرامش در این بازار به دست بگیرد.

    به گزارش نوید صبح، سیدسعید زمانیان دهکردی با تاکید بر فرارسیدن زمان یکسان سازی نرخ ارز برای جلوگیری از بروز رانت در این زمینه، گفت:یکسان سازی نرخ ارز برای بهبود شرایط اقتصادی کشور باید در اولویت رسیدگی بانک مرکزی قرار بگیرد.

     

    نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه یکسان سازی نرخ ارز به شفافیت رابطه تقاضا و عرضه ارز در کشور منجر می شود، افزود: زمانی که تقاضا و عرضه ارز در کشور مشخص باشد رانت، دلال بازی یا سوءاستفاده های این چنینی دراین زمینه رخ نخواهد داد.

     

     

     

    راهکار جلوگیری از خرید و فروش های کاذب ارز، یکسان سازی نرخ ها است

     

    این نماینده مردم درمجلس نهم،با تاکید براینکه راهکار جلوگیری از خرید و فروش های کاذب ارز برای ایجاد حباب قیمتی آن یکسان سازی نرخ ها است، تصریح کرد: با یکسان سازی نرخ ارز پولدار شدن و بی پول شدن یک شبه افراد در نتیجه مابه تفاوت ارزی منتفی خواهد شد.

     

    زمانیان‌دهکردی با بیان اینکه برای ایجاد ثبات در پایه پولی و تثبیت قیمت ها در زمینه‌های مختلف باید یکسان سازی نرخ ارز در دستور کار مسئولان قرار بگیرد،تاکید کرد: بانک مرکزی باید با توجه به وضعیت کشور و برای کنترل بازار با جلب اعتماد اشخاصی که دلارهای زیادی دارند یکسان سازی نرخ ارز را در دستور کار خود قرار دهد.

     

     

     

    کنترل بازار ارزی در کشور در دست بانک مرکزی نیست

     

    وی ادامه داد: بانک مرکزی باید با توجه به موجودی خود به کنترل بازار و کوتاه کردن دست سودجویان اقدام کند.

     

    عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه درحال حاضر کنترل بازار ارزی در کشور در دست بانک مرکزی نیست، تصریح کرد: متاسفانه درحال حاضر تنظیم کننده بازار ارز در کشور،عده ای خاص بوده که با نفوذ خود به نرخ گذاری‌ها اقدام می کنند.

    مرجع: خانه ملت

    نظرات کاربران در مورد "تنظیم بازار ارز توسط “عده ای خاص”"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir