امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : پنج شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ | کد خبر : 44686 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی: آقای “هاشمی” و “ملک عبدالله” فقط به دنبال اشتراکات برای نزدیکی دو کشور بودند + فیلم مستند

  • دسته بندی مطلب : بین الملل , فیلم , منتخب | تعداد بازدیدها : نفر
  • “حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی” سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان سعودی طی سال های ۸۰-۱۳۷۵ با بررسی « روابط ایران و عربستان » در گفتگوی اختصاصی با گروه خبری نوید صبح ؛

    حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی: طبق توافق آیت الله “هاشمی” و “ملک عبدالله” کمیته های دینی و فکری برای مشترکات مذهبی جهان تشیع و اهل تسنن تشکیل شد.

    آیت الله “علی اکبر هاشمی رفسنجانی” رییس جمهور وقت چه نقشی در بهبود روابط ایران و عربستان داشت؟

    چه توافقاتی میان آیت الله “علی اکبر هاشمی رفسنجانی” و “ملک عبدالله” انجام شد؟

    آیت الله “علی اکبر هاشمی رفسنجانی” و “ملک عبدالله” برای کاهش اختلافات دو کشور چه اقداماتی انجام دادند؟

    در ملاقات محمدرضا نوری شاهرودی با “سلطان بن عبدالعزیز” وزیر دفاع و بازرس کل عربستان سعودی چه موضوعاتی مورد بررسی قرار گرفت؟

    چگونه حجت الاسلام و المسلمین “محمدرضا نوری شاهرودی” توانست سهمیه جمهوری اسلامی ایران جهت حج عمره را از روزی سه هزار نفر به روزی شش هزار نفر افزایش دهد؟

    فن بیان و شیوه برخورد یک سفیر چه نقشی در پیشبرد دیپلماسی و افزایش روابط دوجانبه دارد؟

    حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی: برای اولین بار در تاریخ روابط ایران و عربستان، کمیسیون اقتصادی مشترک برگزار شد.

    حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی: در سفر دریابان علی شمخانی وزیر دفاع وقت جمهوری اسلامی ایران به عربستان برای اولین بار توانست وارد مکان هایی شود که برای اولین بار یک فردی غیر سعودی توانسته بود وارد این مکان ها شود و مورد احترام زیادی قرار گرفت. با اصرار سعودی ها شمخانی با پرواز سعودی به تهران بازگشت.

    نوری شاهرودی: سلطان تلفن را برداشت و به هواپیمایی کشوری (سعودی) دستور داد تا پرواز هفتگی به تهران و ریاض برقرار شود و لو اینکه پرواز خالی از مسافر برود و بازگردد. در آن زمان اراده بر این قرار بود.

    اینها و مطالبی دیگر را می توانید در ویدیو مستند « روابط ایران و عربستان » مشاهده نمایید؛

    نظرات کاربران در مورد "حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی: آقای “هاشمی” و “ملک عبدالله” فقط به دنبال اشتراکات برای نزدیکی دو کشور بودند + فیلم مستند"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir