امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : پنج شنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | کد خبر : 44253 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی: افرادی که می توانند نباید اجازه دهند تا کار به بن بست برسد/ کار دکتر صالحی در مذاکرات هسته ای، تقبل الله دارد + فیلم مستند

  • دسته بندی مطلب : بین الملل , فیلم | تعداد بازدیدها : نفر
  • ویدیو مستند اختصاصی نوید صبح – حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران و سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان طی سال های ۹۹-۱۳۹۶ با بررسی « توانمندی دکتر علی اکبر صالحی در عرصه بین الملل » در جمع پیشکسوتان، مدیران ارشد و سفرای جمهوری اسلامی ایران در مراسم تجلیل از دکتر علی اکبر صالحی؛

    به چه دلایلی حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی متذکر می شود که خدای مهربان و رئوفی داریم اما خیلی از خداوند فاصله داریم؟

    نوری شاهرودی: من کاری به کسی نداشتم و فقط کارهایی که باید برای کشور انجام می شد را پیگیری می نمودم و با مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بودم و در کنار ایشان بودن از افتخارات و عزت من است.

    حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی: اصلی ترین شاخص های دکتر صالحی، تدین، تقوی و ایمان ایشان است.

    حجت الاسلام و المسلمین نوری شاهرودی: در حدود سی سال قبل و در دوره ای که در ریاض سفیر بودم و دکتر صالحی در سازمان کنفرانس اسلامی حضور داشتند هر کس که از دیدار با دکتر صالحی باز می گشت از حالات ایشان، از مناجات و اشک ها، تدین و مناجاتشان صحبت می کرد واقعا من می گفتم این فرد زیارت دارد و باید بروم و ایشان را ببینیم.

    دکتر صالحی برای نظام و کشور چه سختی هایی را تحمل کرد و چه تهمت ها و ناسزاهایی را شنید؟

    دولتمردان عمان تا چه میزان با آمریکایی ها در تحریم های ناجوانمردانه غرب علیه ایران همراهی نمودند؟

    دکتر «علی اکبر صالحی» وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران طی سال های ۹۲-۱۳۸۹ چه اقدامات راهبردی ایی را برای حفظ عزت ملت ایران و افزایش قدرت کشور عزیزمان در عرصه بین الملل انجام داد؟

    اینها و مطالبی دیگر را می توانید در ویدیو مستند « توانمندی دکتر علی اکبر صالحی در عرصه بین الملل » مشاهده نمایید؛

    نظرات کاربران در مورد "حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی: افرادی که می توانند نباید اجازه دهند تا کار به بن بست برسد/ کار دکتر صالحی در مذاکرات هسته ای، تقبل الله دارد + فیلم مستند"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir