امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ | کد خبر : 43804 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • حضرت آیت الله العظمی سیستانی فرمودند: فقط همین مانده که در تاریخ بنویسند یک سید یک لاقبا از نجف رفت و حوزه نجف را داغون کرد!/ من مانده ام و آماده هر نوع حادثه ای هستم + فیلم مستند حجت الاسلام و المسلمین مصطفی مرسلی

  • دسته بندی مطلب : بین الملل , فیلم , منتخب | تعداد بازدیدها : نفر
  • “حجت الاسلام و المسلمین مصطفی مرسلی” پیشکسوت سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران با بررسی « چهار دهه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران » در گفتگوی اختصاصی با گروه خبری رسانه نوید صبح ؛

    تاریخ سیاست خارجی اگر به خوبی نشر یابد جذابیت ها و شنیدنی های خاصی برای مخاطبان دارد.

    حضرت آیت الله العظمی سیستانی (حفظه الله تعالی) چه پیامی را برای “حجت الاسلام و المسلمین مصطفی مرسلی” در دروران مسئولیت معاونت کنسولی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ارسال نمود؟

    ایرانی هایی که در کشور عراق به عنوان ایرانی ماندند و حاضر نشدند ملیت ایرانی خود را از دست بدهند چه انتظاری از جمهوری اسلامی ایران داشتند؟

    حجت الاسلام و المسلمین مصطفی مرسلی: حضرت آیت الله العظمی سیستانی و خانواده ایشان، هیچ سند عراقی ایی ندارند و همه مدارک و اسناد ایشان (اعم از گذرنامه و شناسنامه و …) ایرانی است. و به این اصل نیز مقید می باشند.

    اقدام حجت الاسلام و المسلمین مصطفی مرسلی طی بخشنامه ای جهت رایگان نمودن تمام هزینه های اسناد سجلی علما و طلاب ایرانی مقیم عراق از چه اهمیتی برخوردار بود؟

    پس از ترور و به شهادت رساندن مراجع و علما در عراق در دوره صدام حسین، نزدیکان حضرت آیت الله العظمی سیستانی چه پیامی را به مقامات در تهران رساندند؟

    در جلسه ای که در منزل دکتر علی اکبر ولایتی تشکیل شد چه موضوعی مورد بررسی و طراحی قرار گرفت؟

    حجت الاسلام و المسلمین مصطفی مرسلی: وقتی جان حضرت آیت الله العظمی سیستانی در معرض خطر قرار گرفت و برای بازگشت ایشان به ایران، نظرشان را پرسیدیم، ایشان خندید و گفتند همین مانده است که در تاریخ بنویسند که یک شیخ مشهدی یک لاقبا، هزار و صد سال پیش آمد و حوزه نجف را تشکیل داد و یک سید یک لاقبا هم از نجف رفت و حوزه علمیه نجف را داغون کرد. من مانده ام و آماده هر نوع حادثه ای هستم.

    دستگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران چه اقدامات پنهان و آشکاری را در جهان برای حمایت و دفاع از اسلام، علما و مسلمانان انجام داده است؟

    اینها و مطالبی دیگر را می توانید در ویدیو مستند « تاریخ شفاهی چهار دهه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران » مشاهده نمایید؛

     

    نظرات کاربران در مورد "حضرت آیت الله العظمی سیستانی فرمودند: فقط همین مانده که در تاریخ بنویسند یک سید یک لاقبا از نجف رفت و حوزه نجف را داغون کرد!/ من مانده ام و آماده هر نوع حادثه ای هستم + فیلم مستند حجت الاسلام و المسلمین مصطفی مرسلی"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir