امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ | کد خبر : 43767 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • ابوالقاسم دلفی: ترامپ فقط به دنبال تخریب توافقنامه هسته ای ایران و جامعه بین المللی و بر هم زدن آن بود/ برای تاثیر گذاری در افکار عمومی مردم فرانسه در مقابله با فضاسازی های ترامپ، اقدامات مهمی انجام دادم + فیلم مستند

  • دسته بندی مطلب : بین الملل , فیلم | تعداد بازدیدها : نفر
  • “ابوالقاسم دلفی” سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه طی سال های ۹۷-۱۳۹۶ با بررسی « روابط ایران و فرانسه » در گفتگوی اختصاصی با گروه خبری نوید صبح ؛

    دونالد ترامپ رییس جمهور سابق ایالات متحده در اولین سال ریاست جمهوری خود، چه هدف خاصی را دنبال می نمود؟

    ابوالقاسم دلفی: در ۸ می سال ۲۰۱۷ تصمیم ترامپ برای خروج از برجام اعلام شد و این تصمیم با جنجال رسانه ای و تبلیغاتی در دنیا همراه شد. تا قبل از این اتفاق تلاش من این بود در ارتباطاتی که با رسانه های کشور فرانسه داشتم و ملاقات هایی که با آنان می نمودم سعی می کردم برجام و جوانب مختلف آن را تشریح و تبیین کنم.

    تلاش های سفیر ایران در فرانسه چه تاثیری در افکار عمومی مردم فرانسه داشت؟

    چه خلایی در افکار عمومی مردم جهان نسبت به برجام وجود داشت و افکار عمومی جامعه فرانسه چه دیدگاهی نسبت به برجام داشت؟

     ابوالقاسم دلفی برای مقابله با سم پاشی رسانه های صهیونیستی و مخالفان جمهوری اسلامی ایران در بین افکار عمومی مردم فرانسه چه اقداماتی را در پیش گرفت؟

    با توجه به اینکه ابوالقاسم دلفی تا پیش از ماموریت به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه در سمت مدیرکل اروپای غربی وزارت امور خارجه فعالیت می نمود و از جزئیات کامل برجام آگاه بود تا چه میزان به وی کمک نمود تا به خوبی از برجام دفاع کند و بر افکار عمومی مردم فرانسه تاثیر گذارد؟

    واکنش مردم فرانسه به اظهارات “ابوالقاسم دلفی” سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه چه بود؟

    ابوالقاسم دلفی در دیدارهای گروهی ماهانه در پاریس چه اهدافی را در دستور کار خود قرار داده بود؟

    برای مقابله با تبلیغات منفی و فضاسازی های دونالد ترامپ چه اقداماتی باید در جهان و از جمله مردم فرانسه و میان فرانسوی زبانان انجام می گرفت؟

    اینها و مطالبی دیگر را می توانید در ویدیو مستند « روابط ایران و فرانسه » مشاهده نمایید؛

    نظرات کاربران در مورد "ابوالقاسم دلفی: ترامپ فقط به دنبال تخریب توافقنامه هسته ای ایران و جامعه بین المللی و بر هم زدن آن بود/ برای تاثیر گذاری در افکار عمومی مردم فرانسه در مقابله با فضاسازی های ترامپ، اقدامات مهمی انجام دادم + فیلم مستند"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir