امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : پنج شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر : 27547 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران به عنوان دستگاه برتر بیستمین جشنواره شهید رجایی در استان تهران معرفی شد

  • دسته بندی مطلب : اخبار | تعداد بازدیدها : نفر
  • در بیستمین جشنواره شهیدرجایی استان تهران که دیروز در سالن همایش های استانداری تهران برگزار شد، از بین ۶۳ دستگاه اجرایی این استان ادره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

    نوید صبح – بیستمین جشنواره « شهید رجایی» این استان بعد از ظهر روز شنبه مورخ ۱۳۹۷/۶/۱۷ با شعار «شفافیت و حکمرانی خوب در سایه توسعه مشارکت مردم، ارتقاء سلامت اداری و توسعه دولت الکترونیک» با حضور مهندس مقیمی استاندار، مهندس ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران فرمانداران، بخشداران، مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی استان تهران و دکتر صفدری معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در محل سالن همایش های استانداری تهران برگزار شد.

    به گفته مهندس ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران هدف از برگزاری این همایش انتخاب دستگاه های برتر استان بر اساس ارزیابی ها صورت گرفته بود. که اداره کل تعاون، رفاه و امور اجتماعی استان تهران رتبه دوم از بین ۶۳ دستگاه اجرایی استان تهران توانسته رتبه برتر را بدست آورد.

    استاندار تهران در این همایش طی سخنانی با بیان این که این جشنواره موجب می شود، اشتباهات کمتر شده و نقاط مثبت ما افزایش یابد، گفتند: شاید باید گفت این یک آزمایش و مقایسه است تا ببینیم، پس از مرور کارها در دستگاه های اجرایی در طول سال چه نمره ای می گیرند. باید مشارکت مردم در کارها را افزایش داده و سلامت اداری را ارتقا دهیم و لازمه این ها همه تحقق کامل دولت الکترونیک است.

    مهندس مقیمی افزودند: سال گذشته به همراه مدیران دستگاه های اجرایی در حوزه برنامه ریزی هر شهرستان حضور یافته و ضمن بررسی درخواستهای مدیران و مردم با نخبگان مشورت نمودیم. که حاصل آن تبدیل به سند چشم انداز استان تهران شد. امسال هم یک روز در هفته به اتفاق مدیران صنعتی و اقتصادی از بخشهای اقتصادی استان تهران بازدید و مسائل مختلف از جمله اجتماعی، حقوق شهروندی و افزایش بهره وری مورد توجه و بررسی قرار می گیرد.

    در مراسم بیستمین جشنواره« شهید رجایی» استان تهران، با اهداء لوح تقدیر و تندیس از برگزیدگان به ویژه مهندس حاتم شاکرمی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران تجلیل و قدردانی شد.

    در حاشیه این مراسم مهندس شاکرمی که به عنوان دستگاه برتر بیستمین جشنواره شهید رجایی استان تهران مورد تقدیر قرار گرفته بود. ضمن تشکر از همکاران خود. بیان داشتند: این موفقیت و کسب رتبه برتر توسط اداره کل تعاون، رفاه و امور اجتماعی استان تهران در بین ۶۳ دستگاه اجرایی این استان مرهون تلاش، دانش تخصصی و کرامت انسانی کلیه کارکنان پر تلاش و صادق این اداره کل می باشد. وی نتایج این تلاش را شفافیت، سلامت، رعایت عدالت و سرعت در ارائه خدمات به جامعه هدف اعلام نمود.

    نظرات کاربران در مورد "اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران به عنوان دستگاه برتر بیستمین جشنواره شهید رجایی در استان تهران معرفی شد"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir