امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر : 26775 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • ناصر ابوشریف: ایران در “سوریه و عراق” از امنیت ملی خود دفاع کرد + فیلم مستند نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران

  • دسته بندی مطلب : بین الملل , فیلم | تعداد بازدیدها : نفر
  • ویدیو مستند نوید صبح  _ “ناصر ابوشریف”  نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با تبیین « اهمیت حضور ایران در سوریه و عراق » ؛

    دلایل امنیتی حضور مستشاری ایران در کشورهای عراق و سوریه کدام  است؟

    حضور ایران در منطقه کدام یک از منافع آمریکا را به خطر می اندازد؟

    اینها و مطالبی دیگر را می توانید در ویدیو مستند « اهمیت حضور ایران در سوریه و عراق » مشاهده نمایید؛

    ***

    ترجمه فارسی متن فیلم:

    درباره رژیم صهیونیستی باید بگویم که اکثر کشورهای اسلامی در ابتدا رژیم صهیونیستی را به رسمت نشناختند. کشورهایی که رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخت متاسفانه ابتدا ترکیه بعد مصر و سپس اردن بود و بعد موریتانی. اما همانطور که گفتم اکثر کشورهای اسلامی این رژیم را به رسمیت نشناختند البته برخی کشورها گفت و گوها و یک روابط زیرمیزی (پنهانی) دارند اما به صورت رسمی آن را به رسمیت نشانخته اند. ایران هم رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناخت و بر همین اساس رفتار می کند.

    در واقع آن کشوری که از نژادپرستی حمایت کرد آمریکا بود. آمریکا به تاسیس رژیم صهیونیستی کمک کرد و بعد انگلستان که البته سازمان ملل متحد این را می داند و شورای امنیت هم از این مسئله کاملا آگاه است که رژیم صهیونیستی ایجاد شد براساس نابود کردن حق یک ملت دیگر. از لحاظ اطلاعاتی همه این مسئله را می دانند و می دانند که رژیم صهیونیستی چگونه در سازمان ملل متحد به رسمیت شناخته شد. اسناداش کاملا وجود دارد که آمریکا با فشار، کشورهای دنیا را وادار نمود تا این رژیم را به رسمیت بشناسند. مثل خانم نیکی هیلی که چند وقت قبل می خواست که کشورهای دنیا را وادار کند که نظریه اش را بپذیرند و آن را تایید کنند.

    همانطور که گفتم ایران رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسد و بر آن اساس با رژیم صهیونیستی رفتار می کند. اما در مورد حضور ایران در سوریه و عراق و هزینه ای که پرداخت می کند باید بگویم که این آمریکا می باشد که بیشترین هزینه را برای دخالت در امور کشورهای مختلف جهان انجام داده است. آقای ترامپ در تبلیغات انتخاباتی خودش بصورت علنی اعتراف کرد که آمریکا برای دخالت در عراق و افغانستان شش تریلیون دلار هزینه کرده است و نه ایران. ایران در واقع چنین هزینه ای را نکرده و اگر هم ایران هزینه ای را انجام داده در واقع برای دفاع از امنیت ملی خودش بوده است.

    اگر فرض کنیم که ایران در عراق حضوری داشته است به این دلیل است که ایران با عراق ۱۲۰۰ کیلومتر مرز مشترک دارد و یا ایران در سوریه مصالحی دارد که اگر در سوریه یا عراق نجنگد باید در دروازه های تهران این جنگ را ادامه دهد.

    اما شما فاصله آمریکا را حساب کنید که واقعا فاصله آمریکا تا عراق یا سوریه چه مقدار است؟!!  و یا اینکه می گویند ایران تحریک می کند! آیا واقعا موشک های ایران یا موشک های عراق اصلا می تواند به آمریکا برسد یا می تواند آمریکا را هدف قرار دهد؟ بنابراین نتیجه می گیریم که در واقع آمریکا کشور تجاوزگر می باشد و به حقوق کشورهای دیگر تجاوز می کند و نه ایران. و اگر ایران کاری را انجام می دهد فقط و فقط برای حفظ منافع ملی و امنیت ملی خودش است.

    پایان ترجمه*

    ***

    ناصر ابوشریف: ایران دافعت عن امنها القومی فی سوریا و العراق + فلم وثائقی

     

     

    نظرات کاربران در مورد "ناصر ابوشریف: ایران در “سوریه و عراق” از امنیت ملی خود دفاع کرد + فیلم مستند نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir