امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر : 24881 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم / بخش ۲۰ (برگزاری ۶۲۵ برنامه در حوزه بانوان بمناسبت هفته زن)

  • دسته بندی مطلب : اجتماعی | تعداد بازدیدها : نفر
  • عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم / بخش ۲۰ (برگزاری ۶۲۵ برنامه در حوزه بانوان بمناسبت هفته زن)

    نوید صبح این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با عملکرد دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم بیشتر آشنا شوید؛

    مدیر کل  بانوان و خانواده استانداری قم از برگزاری ۶۲۵ برنامه در حوزه بانوان بمناسبت هفته زن در استان قم خبر داد.
    معصومه ظهیری مشاور استاندار قم در امور زنان و مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری قم در جلسه شورای معاونین استانداری قم با اشاره به برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن در استان قم ، به ظرفیت دستگاههای دولتی و نهاد های عمومی  در اجرای برنامه های  فرهنگی بانوان اشاره و اضافه کرد: میتوان با تعامل با مساجد استان ، سازمان های زیر مجموعه شهرداری قم وسایر دستگاهها در این زمینه نتایج خوبی بدست آورد.

    وی محور اقدامات در کارگروه زنان و خانواده استان  را اقدام عملی برای بانوان عنوان کرد و افزود: این اقدامات با حضور مشاورین بانوان استان قم در سازمانهای مختلف نمود عملیاتی بهتری پیدا می کند.
    مدیر کل بانوان و خانواده استانداری قم به موضوع آسیب های اجتماعی نیز اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری جلسات متعدد بر اساس دستور العمل وزارت کشور با موضوع تاب آوری اجتماعی در همین راستا بوده است که نتایج مهمی در کاهش اثرات آسیب های اجتماعی بر زندگی زنان داشته است.
    معصومه ظهیری همچنین اقدامات دولت در بخش بهداشت و درمان را مورد توجه قرار داد و گفت: ایجاد خانه های سلامت در مناطق حاشیه نشین و اقدام برای بهبود وضعیت اجتماعی و سلامت خانواده از جمله این موارد است.
    حقوق شهروندی موضوع دیگری بود که معصومه ظهیری به آن اشاره کرد.
    وی بیان داشت: ضروری است تا در رابطه با اجرای منشور حقوق زنان که از سوی دفتر ریاست جمهوری ابلاغ شده است نظارت دقیق تری صورت گیرد.
    ظهیری در پایان ظرفیت بانوان شاغل در قم را بسیار ارزشمند توصیف نمود و خواستار برقراری بازار فروش محصولات تولیدی بانوان استان قم بویژه صنایع دستی شد.

    نظرات کاربران در مورد "عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم / بخش ۲۰ (برگزاری ۶۲۵ برنامه در حوزه بانوان بمناسبت هفته زن)"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir