امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر : 23678 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری کرمان/ بخش ۳۰ (کمیته بانوان ستاد دهه فجر استان کرمان)

  • دسته بندی مطلب : اجتماعی | تعداد بازدیدها : نفر
  • عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری کرمان/ بخش ۳۰ (کمیته بانوان ستاد دهه فجر استان کرمان)

    نوید صبح این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با عملکرد دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمان بیشتر آشنا شوید؛

    دکتر «فاطمه سادات حسینی» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در نشست خبری کمیته بانوان ستاد دهه فجر استان کرمان اظهار داشت: برنامه‌های ایام دهه فجر کمیته بانوان با رویکرد جدید و با تاکید بر محتوا برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینکه همه کمیته‌های بانوان سراسر استان درگیر اجرا شدند گفت: با برگزاری برنامه‌های دهه فجر باید خدمات نظام تبیین و شور و شعور انقلابی که زنان و مردان ما در زمان انقلاب داشتند به نسل جوان منتقل شود.

    رئیس کمیته بانوان ستاد دهه فجر استان کرمان با اشاره به اینکه میزان تاثیرگذاری برنامه‌ها برای دستاندرکاران کمیته بانوان اهمیت دارد افزود: سعی می‌شود نگاه و جایگاه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب را به جامعه معرفی کنیم.

    وی با بیان اینکه معرفی نقش حساس و کلیدی بانوان در پیروزی انقلاب در اولویت برنامه‌های کمیته بانوان ستاد دهه فجر استان کرمان قرار دارد بیان کرد: اینکه زنان قبل از انقلاب چه نقشی داشتند و بعد از انقلاب جایگاه زنان چگونه است و نگاه انقلاب اسلامی به زنان چگونه است را در برنامه‌های دهه فجر پیگیری می‌کنیم.

    حسینی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی(ره)، حضرت زهرا(س) را به‌عنوان الگوی زنان و مردان جامعه معرفی کردند بیان کرد: امروز هم نقش زنان در دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

    وی با اشاره به اینکه زنان و مادران شهدای مدافع حرم بیانگر این جایگاه در جامعه هستند افزود: مادری که فرزند خود را به گونه‌ای تربیت می‌کند که در راه اسلام شهید مدافع حرم می‌شود قابل تقدیر و الگوبرداری است.

    مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان با بیان اینکه ۲۰۰ برنامه محوری، شاخص و تاثیرگذار توسط کمیته بانوان دهه فجر در ایام دهه فجر امسال در استان کرمان برگزار می‌شود تصریح کرد: تحکیم بنیان خانواده در اجرای این برنامه‌ها در نظر گرفته شده است.

    وی با اشاره به اینکه کنگره شهدای استان کرمان در سال ۹۷ برگزار می‌شود گفت: در ستاد کنگره، کمیته زنان شهید در نظر گرفته شده است که اولین جلسه آن در جوار قبور مطهر شهدا در دهه فجر برگزار می‌شود.

    حسینی با بیان اهمیت و جایگاه زنان در خانواده و جامعه بیان کرد: اگر زن در جامعه جایگاه اصلی خود را پیدا کند جامعه ما از آسیب‌های اجتماعی حفظ می‌شود.

    وی با اشاره به برنامه‌های کمیته بانوان ستاد دهه فجر استان کرمان گفت: مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا در ۱۲ بهمن، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، برپایی ایستگاه‌های سلامت توسط بانوان، برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع سیره فاطمی(س)، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در یکی از مساجد کرمان با همکاری بسیج جامعه زنان و همایش تبیین اندیشه امام راحل از جمله برنامه‌های کمیته بانوان ستاد دهه فجر استان کرمان است.

    رئیس کمیته بانوان ستاد دهه فجر استان کرمان با بیان اینکه فرزندان را باید از سنین کودکی با آرمان‌های انقلاب و اهداف انقلاب اسلامی ایران آشنا کرد گفت: در اجرای برنامه‌های کمیته بانوان ستاد دهه فجر استان کرمان این موضوع لحاظ شده است.

    مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان با اشاره به اینکه حمایت از زنان بدسرپرست و سرپرست خانوار در دستور کار برنامه‌های اداره کل امور بانوان استانداری کرمان است افزود: در سال ۹۵ بیشترین مشارکت اقتصادی استان را بانوان کرمانی داشتند.

    نظرات کاربران در مورد "عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری کرمان/ بخش ۳۰ (کمیته بانوان ستاد دهه فجر استان کرمان)"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir