امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ | کد خبر : 2014 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • فاطمه میرسعید قاضی: طرح های غیرکارشناسی “اشتغال” موجب “فرار مغزها” می گردد / آموزش اشتغال جوانان را اجرایی کنیم

  • دسته بندی مطلب : زنان | تعداد بازدیدها : نفر
  • دکتر فاطمه میرسعید قاضی در مصاحبه اختصاصی با ریحان خبرنگار نوید صبح گفت:  مشخص نیست که با چه دیدگاهی ماده ۹ و ۱۰  طرح قانون اشتغال در نظر گرفته شده است.  در کشور نیروهای توانمند و متخصصی اعم از مردان و زنانی را داریم که باید از آنان استفاده نمایم.

    مشاور امور خانواده اظهار داشت:  نمی توانیم با اجبار افراد جامعه را به ازدواج وادار نماییم و راه های دیگری از جمله ارایه امتیازات و موارد تشویقی باید بر سر راه جوانان قرار داد. بعضی افراد تمام زندگی خود را صرف تحصیل و کسب علم می نمایند و از ازدواج غفلت می نمایند و به یک نیروی متخصص تبدیل می شوند. آیا نباید از توان این نیروها استفاده کرد؟ در صورتی که این محدودیت ها ایجاد شود آنگاه با “فرار مغزها” مواجه می باشیم. و به نطر من این گونه طرح ها با سیاست های کلان نطام منافات دارند.

    فعال حوزه زنان گفت: در طرح افزایش جمعیت و فرزندآوری خانم ها هیچ نکته مثبتی وجود ندارد و دیدگاه های مطرح شده بیشتر جنبه تحقیر آمیز دارد. و خدمت عاشقانه یک زن به خانواده و علاقه به همسر و فرزند را با پرداخت یک سکه، تحقیر می نمایند

    میرسعید قاضی افزود: برای داشتن یک خانواده خوب زنان باید از تحصیلات مناسب و شغل خوب برخوردار باشند.

    مشاور خانواده تاکید کرد: اگر دولت اقتصاد خانواده ها را تقویت نماید موجبات رشد جمعیت را فراهم می نماید و در برخی از کشورهای توسعه یافته این رشد جمعیت به طور علمی صورت می پذیرد و ما در کشور به قوانین جبرگونه روی نیاوریم. و بیشتر زنان که از تحصیلات بالایی برخوردارند در خانه بنشینند. و مشخص نیست که بر سر خانه و خانواده چه می آید؟ و به نظر من این طرح باید حذف شود و به جای آن به سمت آموزش جامعه پیش رویم.

    دکتر فاطمه میرسعید قاضی در پایان خاطر نشان کرد: حمایت دولت از بخش خصوصی موجب “امنیت شغلی” می شود. و کمتر به ارایه چنین طرح هایی نیاز می باشئ و مانند برخی از کشورهای دیگر در مقطع متوسطه و دبیرستان به آموزش اقتصاد و “کمک به خودکفایی در امر اشتغال” جوانان بپردازیم.

    نظرات کاربران در مورد "فاطمه میرسعید قاضی: طرح های غیرکارشناسی “اشتغال” موجب “فرار مغزها” می گردد / آموزش اشتغال جوانان را اجرایی کنیم"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir