امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ | کد خبر : 43231 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۲ نظر
  • محمدرضا باقری: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در میان جوانان است/ رهبری قطب نما و قبله نما است

  • دسته بندی مطلب : اجتماعی | تعداد بازدیدها : نفر
  • به گزارش اختصاصی نوید صبح _ “محمدرضا باقری” دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی در هفته وحدت در مسجد قبای تهران، ضمن تفسیر سخن پیامبر اکرم (ص) در خصوص توصیه به همگان در به کارگیری عقل، علم، محبت، نماز و نیز تشریح سخن امیرالمومنین علی علیه السلام درباره پیامبر (ص) که فرموده است: مجلس پیامبر (ص) مجلس علم، حیا، صدق و امانت بود، به حوادث اخیر کشورمان پرداخته، ضمن اشاره به نتایج پیروزی انقلاب اسلامی و تغییر موازنه ها در منطقه و قطع منافع سلطه گران خارجی و وابستگان داخلی آنها، به توطئه های مختلف و متعدد ضد انقلاب اعم از منافقین، کومله، حزب دموکرات کردستان با حمایت آمریکا و اوباش، اشاره و برخی از ساده لوحان را به پرهیز از تفرقه و عدم بازی در زمین دشمن سفارش کرد.

    ایشان غفلت از دشمن را از آسیب های بزرگ شمرده و گفت: هزاران رسانه و شبکه در فضای حقیقی و مجازی علیه نظام اسلامی تبلیغات منفی کرده و علاوه بر منافقین آلبانی نشین و سلطنت طلب های آواره، شبکه های تلویزیونی شیعیان انگلیسی نیز در برخی کشورهای اسلامی با حرف دلارهای نفتی مرتجعین به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در میان برخی از جوانان ما هستند.

    معاون اسبق وزارت امور خارجه و مدرس دانشگاه در بخش دیگری از سخنرانی خود در جمع نمازگزاران مسجد قبا، با تشریح ترفندهای گوناگون دشمن در قضایای منطقه و داخل ایران، تاکید کرد همانطور که در جنگ سخت، رزمندگان ما از قطب نما غافل نشدند، اینک که دشمن روی به جنگ نرم آورده است، کماکان باید از قطب نما و قبله نما غافل نشدند، اینک که دشمن روی به جنگ نرم آورده است، کماکان باید از قطب نما و قبله نما که همانا نعمت وجود رهبری است، غافل نشد. بلکه می بایست شکرگزار این نعمت بود.

    باقری با تاکید بر اینکه دشمن زخم خورده، به قول خودش به دنبال خشکاندن ریشه ملت ایران است، بااستناد به آیه شریفه «وَلا تَقفُ ما لَیسَ لَکَ بِهِ عِلمٌ» و آنچه درصدر سخن از پیامبر (ص) و امیرالمومنین علیه السلام نقل کرد. ابراز احساسات بدون بکارگیری عقل، علم، صدق، حیا و امانت و همچنین ترویج شایعه را مغایر با بصیرت و غیرت ایرانی دانست و اظهار امیدواری نمود که با انسجام ملی، همگام با پیشرفت های علمی و نظامی کشور، شاهد رفع نواقص و عبور از فتنه دست ساز دشمن باشیم.  

    نظرات کاربران در مورد "محمدرضا باقری: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در میان جوانان است/ رهبری قطب نما و قبله نما است"
    ۲ نظر برای “محمدرضا باقری: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در میان جوانان است/ رهبری قطب نما و قبله نما است”
    1. تردست گفت:

      سلام علیکم جزاه الله خیرا کثیرا انصافا تحلیل منجز و مصیبی ارائه فرمودند ادام الله عزه

    2. کمال الدین شاهرخ گفت:

      بسیار عالی
      آرزوی توفیق برای جناب باقری


  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir