امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر : 41105 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • توصیه حضرت امام (ره) به حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور: قبل از انجام هر ملاقات و اقدامی به عنوان سفیر، پشت سر خود را ملتی بزرگ و انقلابی ببین/ ملت پشتوانه شماست + فیلم مستند سفیر ایران در سوریه (۶۴-۶۰)

  • دسته بندی مطلب : بین الملل , فیلم | تعداد بازدیدها : نفر
  • حجت الاسلام و المسلمین “سید علی اکبر محتشمی پور” سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری عربی سوریه طی سال های ۶۴-۱۳۶۰ با بررسی « اهمیت توصیه های حضرت امام (ره) در دوران ماموریت سوریه » در گفتگوی اختصاصی با گروه خبری نوید صبح ؛

    در دوران ریاست جمهوری شهید رجایی چه اقداماتی برای اعزام سفرای جموری اسلامی ایران به خارج از کشور صورت پذیرفت؟

    چرا وزارت امور خارجه برای اعزام سفیر به کشور سوریه تعجیل نمود؟

    حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور: قبل از ماموریتم تنها با حضرت امام (ره) دیدار کردم.

    چرا حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور قبل از اعزام به ماموریت سوریه، موفق به دیدار با مقامات جمهوری اسلامی ایران نشد؟

    حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور: توصیه های امام (ره) توشه راه و پشتوانه اقداماتم در دوران ماموریت ۴ ساله سوریه بود.

    در دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور با حضرت امام (ره) قبل از اعزام به ماموریت سوریه، ایشان چه توصیه هایی به سید علی اکبر محتشمی پور نمودند؟

    حضرت امام خمینی (ره) خطاب به حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور قبل از اعزام به ماموریت سوریه: خداوند متعال همواره پشتوانه شماست و همواره باید متذکر باشید و در همه حرکت ها در این ماموریت به خداوند توکل داشته باشید.

    حضرت امام خمینی (ره) خطاب به حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور قبل از اعزام به ماموریت سوریه: شما با پشتوانه خدا و پشتوانه مردمی با عظمت در سوریه فعالیت های خود را انجام دهید.

    چرا حضرت امام (ره) به سید علی اکبر محتشمی پور توصیه نمود که قبل از هر دیدار و ملاقاتی در سوریه به این نکته توجه داشته باش که پشت سرت مردمی هستند که بزرگترین انقلاب را در جهان انجام داده اند؟

    اینها و مطالبی دیگر را می توانید در ویدیو مستند « اهمیت توصیه های حضرت امام (ره) در دوران ماموریت سوریه » مشاهده نمایید؛

    نظرات کاربران در مورد "توصیه حضرت امام (ره) به حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور: قبل از انجام هر ملاقات و اقدامی به عنوان سفیر، پشت سر خود را ملتی بزرگ و انقلابی ببین/ ملت پشتوانه شماست + فیلم مستند سفیر ایران در سوریه (۶۴-۶۰)"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir