امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر : 29048 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری گیلان/ بخش ۵۳ (برنامه ریزی جهت برگزاری همایش استانی “زن و فرهنگ سلامت”)

  • دسته بندی مطلب : زنان | تعداد بازدیدها : نفر
  • عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری گیلان/ بخش ۵۳ (برنامه ریزی جهت برگزاری همایش استانی “زن و فرهنگ سلامت”)

    نوید صبح این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با عملکرد دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان بیشتر آشنا شوید؛

    برنامه ریزی جهت برگزاری همایش استانی “زن و فرهنگ سلامت” توسط شورای مشارکتهای مردمی زنان مجمع خیرین سلامت، در اداره کل بانوان و خانواده استانداری گیلان برگزار گردید.

    جلسه شورای مشارکتهای مردمی زنان مجمع خیرین سلامت به ریاست فاطمه رفیعی مدیر کل بانوان و خانواده استانداری گیلان و با حضور دکتر مظفری رئیس شورای مشارکتهای مردمی زنان مجمع خیرین سلامت و جمعی از بانوان خیرین سلامت در اداه کل بانوان و خانواده استانداری گیلان برگزار گردید.

    در ابتدای جلسه فاطمه رفیعی ضمن عرض سلام و خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه، توضیحاتی را در خصوص نقش مجمع خیرین سلامت در سلامت بانوان جامعه و جلوگیری از آسیب های اجتماعی ارائه داد.

    مدیر کل بانوان و خانواده استانداری در ادامه به تبیین نقش ارزنده و مؤثر بانوان در عرصه های سلامت، بهداشت و درمان و بهره گیری از ظرفیت های آنان در مشارکت های مردمی، مؤسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد استان پرداخت. وی برقراری ارتباط و ایجاد تعامل پایدار و فراهم آوردن بستر مناسب برای ایفای نقش مؤثر زنان خیر در کمک به نظام سلامت در سطح استان را موثر دانست.

    وی در ادامه افزود : نقش بانوان بهورز و بانوان دهیار در اطلاع رسانی جهت ارتقاء سطح بهداشت و سلامت بانوان و خانواده  جامعه بسیار  اثرگذار می باشد.

    در ادامه این جلسه دکتر مظفری رئیس شورای مشارکتهای مردمی زنان مجمع خیرین سلامت استان، توضیحاتی را در خصوص این مجمع و برگزاری جلسات ماهانه اعلام کرد . وی در ادامه افزود : در راستای ارتقاء و توسعه سطح بهداشتی و درمانی بانوان گیلانی این مجمع در نظر دارد تا همایش استانی” زن و فرهنگ سلامت ” را در ۲۰ دیماه سال جاری برگزار نماید و توضیحاتی را در خصوص نحوه برگزاری این همایش ارائه داد.

    نظرات کاربران در مورد "عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری گیلان/ بخش ۵۳ (برنامه ریزی جهت برگزاری همایش استانی “زن و فرهنگ سلامت”)"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir