امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر : 27671 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • در نشست “مسعود منشوری” مدیر مسئول رسانه نوید صبح با “فاطمه تندگویان” مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده؛ عملکرد دفتر امور بانوان وزارت نفت طی شش سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت

  • دسته بندی مطلب : زنان , سیاسی | تعداد بازدیدها : نفر
  • در نشست “مسعود منشوری” مدیر مسئول رسانه نوید صبح با “فاطمه تندگویان” مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده؛ عملکرد دفتر امور بانوان وزارت نفت طی شش سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت

     

    نوید صبح _ این نشست در دفتر امور بانوان وزارت نفت برگزار گردید و در این نشست عملکرد دفتر امور بانوان وزارت نفت در دولت های یازدهم و دوازدهم مورد بررسی قرار گرفت.

    سرکار خانم “فاطمه تندگویان” مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده در بررسی فعالیت های دفتر امور بانوان اظهار داشتند که فعالیت ها در چهار حوزه اجتماعی از جمله حوزه توسعه آگاهی، توسعه رفاه اجتماعی، توسعه بهداشت و سلامت و “افزایش سطح توسعه اجتماعی در جوامع محلی” صورت پذیرفته است و در حوزه توسعه بهداشت و سلامت با تاکید بر پیشگیری به موضوع خود مراقبتی کارکنان و خانواده های آنان مورد توجه قرار گرفته است.

     

    مشاور وزیر نفت در ادامه افزود: درعرصه بین الملل فعالیت های خوبی داشته ایم که از جمله کنفرانس بین المللی چین را می توان نام برد که دو سخنرانی در زمان افتتاحیه و پنل ویژه صورت گرفت و همچنین برنامه توسعه زنان چین در ۲ قالب بیست ساله و ده ساله ترجمه گردید و با پایش مجدد به صورت الگو جهت برنامه ریزی در اختیارمعاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده قرار گرفت.

     

    فاطمه تندگویان خاطر نشان کرد: سند راهبردی نفت در سال ۱۳۹۴ تدوین شد و تا به حال شصت درصد از آن در حوزه انتصابات، سلامت، آگاه بخشی و پژوهش محقق شد.

     

    تندگویان گفت: در حوزه مسئولیت اجتماعی، رویکرد تک جنسیتی به رویکرد دو جنسیتی تغییر پیدا کرد و در توسعه اجتماعی جوامع محلی تمامی طرح ها در مناطق نفت خیز با رویکرد جنسیتی اجرا شد و شامل ۱۳ مجتمع فرهنگی و پارک زنان می باشد.

     

     

    مشاور وزیر نفت در مورد تثبیت سمت های سازمانی در نشست با مدیر مسئول رسانه نوید صبح اظهار داشت: تلاش های دفتر امور بانوان نفت موجب شد تا در چهار شرکت مدیر عامل یا مدیر سازمانی با مدیریت زنان داشته باشیم و همچنین ده سمت سازمانی به بانوان اختصاص یافته و نهادیه گردید.

    «مسعود منشوری» مدیر مسئول رسانه نوید صبح نیز اظهار داشت که در سال ۱۳۹۶ و در طرح “زن و مدیریت” بیش از ۳۵۰ ویدیو مستند از عملکرد معاونین رییس جمهور، معاونین و مشاورین وزرا، مدیران کل امور بانوان سازمان ها و نهادها و مدیران کل امور بانوان استانداری ها تهیه و منتشر گردید که ده ویدیو مستند به عملکرد دفتر امور زنان و خانواده وزارت نفت اختصاص داشت.

     

    مسعود منشوری در ادامه گفت: امیدوارم که بزودی ویدیو مستنداتی از مجموعه آموزش هایی که در وزارت نفت صورت گرفته است و همچنین فعالیت هایی که در توسعه اجتماعی جوامع محلی در عسلویه اجرا گریده است توسط رسانه اجتماعی نوید صبح تهیه و منتشر نماییم.

    نظرات کاربران در مورد "در نشست “مسعود منشوری” مدیر مسئول رسانه نوید صبح با “فاطمه تندگویان” مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده؛ عملکرد دفتر امور بانوان وزارت نفت طی شش سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir