امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر : 26822 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی/ بخش ۳۱ (برگزاری اولین دوره آموزش دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری گناباد)

  • دسته بندی مطلب : اجتماعی | تعداد بازدیدها : نفر
  • عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی/ بخش ۳۱ (برگزاری اولین دوره آموزش دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری گناباد)

    نوید صبح این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با عملکرد دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی بیشتر آشنا شوید؛

    اولین دوره آموزشی دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری در سال ۹۷ با هدف تشکیل و توسعه‌ سازمان های مردم نهاد امروز در محل سالن اجتماعات فرمانداری با حضور رابطین ادارات و نمایندگان مجامع مشورتی بانوان و جوانان برگزار شد .

    سید کاظم نظام مسؤل دفتر اجتماعی و دبیر هیات نظارت بر سمن های شهرستان عنوان نمود: فعالیتهای سمن ها باعث افزایش مشارکت، آگاهی، حمایت و اعتماد اجتماعی و در مجموع ارتقای سرمایه اجتماعی می شود، سطح مطالبه گری جامعه را افزایش داده و بهبود عملکرد سازمانهای دولتی را به همراه خواهد داشت.

    وی افزود سمن ها به عنوان رابطین جامعه و دولت ویژگیهایی دارند که مهمترین آنها داوطلبانه بودن عضویت و خدمات اعضا در آن و امکان تغییر مدیریت ها در بستر انتخابات هیات مدیره این تشکل های اجتماعی است و فعالیت ها در این تشکل ها با پرهیز از یکجانبه نگری بر خرد جمعی تکیه دارند.

    وی با بیان این نکته که سمن ها در حوزه های مختلفی تشکیل می شوند ضمن تاکید بر غیر دولتی، غیرسیاسی و غیر انتفاعی بودن این تشکل ها افزود: گناباد یکی از شهرستان های فعال در حوزه سمن هاست و در حال حاضر بالغ بر ۲۰سمن از فرمانداری و ۱۴خیریه و تشکل اجتماعی از بهزیستی شهرستان مجوز فعالیت دریافت نموده اند و با توجه به تشکیل تعداد ۴سمن با موضوع پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی خواستار مشارکت بانوان و جوانان برای تشکیل سمن در حوزه بانوان و جوانان شد.

    در این جلسه همچنین مراحل تشکیل سمن و فرم های صورتجلسه، تقاضای تاسیس و اساسنامه تشکل های اجتماعی برای حاضران تشریح شد.

    در ادامه علیپور مسئول دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری ضمن تشریح تقویم آموزشی نسبت به برنامه ریزی جدی برای برگزاری دوره های آموزشی متنوع برای گروههای هدف مختلفی شامل سطوح طبقاتی شغلی و زنان خانه دار شهری وروستایی شهرستان در مقاطع کوتاه مدت و بلند مدت خبر داد.

    وی در زمینه آموزشهای بلند مدت با هدف تحقق عدالت جنسیتی برگزاری دوره های ارتقاء مهارتهای شغلی بانوان برای احراز پستهای مدیریتی تا از طریق این آموزشها زنان توانمند برای پستهای کلیدی و مدیریتی آماده گردند. در زمینه آموزشها از  کلیه دستگاهها و به تبع ادارات ذیربط شهرستان و سازمان های مردم نهاد  برای اجرای این آموزشها  با دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری همکاری لازم را داشته باشند .

    نظرات کاربران در مورد "عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی/ بخش ۳۱ (برگزاری اولین دوره آموزش دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری گناباد)"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir