امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر : 25749 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل/ بخش ۵۶ (حمایت از اقتصاد کشور با بهره مندی از ظرفیت و توانایی بانوان)

  • دسته بندی مطلب : اجتماعی | تعداد بازدیدها : نفر
  • عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل/ بخش ۵۶ (حمایت از اقتصاد کشور با بهره مندی از ظرفیت و توانایی بانوان)

    نوید صبح این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با عملکرد دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل بیشتر آشنا شوید؛

    مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به اینکه باید توانمندی‌های بانوان در چرخه اقتصادی کشور به شکل مناسبی به‌کارگیری شود، گفت: فرهنگ حمایت از کالای ایرانی از کانون خانواده‌ها شروع شود.

    فریبا محمدلو با اشاره به این که اهتمام به اقتصاد و اشتغال حلقه اتصال به یکدیگر هستند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در یک دهه اخیر همواره شعار سال را بر پایه اقتصاد و ارتقای معیشت مردم با تکیه بر مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی مطرح کردند.

    وی افزود: شعار اقتصادی سال جاری حاوی این پیام است که مردم نسبت به مسائل اقتصادی توجه ویژه‌ای داشته باشند و در کنار مسؤولان برای حمایت از کالاهای تولید شده در داخل کشور گام بردارند.

    مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل تصریح کرد: تمامی مسئولان باید با درک شرایط حساس اقتصادی کنونی برای قطع وابستگی به برخی از کالاهای تولید شده در خارج از کشور تلاش کنند.

    محمدلو ادامه داد: رونق اقتصادی به حمایت از تولید داخلی بستگی داشته و تا زمانی که به این حلقه مهم اقتصادی توجه جدی انجام نشود، نمی‌توان به موفقیت راهبردی در زمینه اشتغال و جهش اقتصادی دست یافت.

    وی یادآور شد: مشارکت مردم در حمایت از تولیدات داخل کشور بسیار جدی بوده و در چنین شرایطی همگان باید نقش مهم خود را در تحقق منویات رهبری ایفا کنند تا به قدر خود سهمی در رونق تولید، عرضه و فروش محصولات ساخته شده به دست جوانان توانای ایرانی داشته باشند.

    مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل اظهار کرد: تولید کنندگان باید کالاهایی با مرغوبیت و کیفیت بالایی را تولید کرده و برای جلب رضایت خریداران تمامی اهتمام و ابزارهای موجود خود را بکارگیرند تا رضایت مردم را جلب کنند.

    محمدلو یادآور شد: کالاهای تولید شده باید قابلیت رقابت با سایر کالاهای مشابه خارجی برای صادرات را داشته باشند تا در عرصه بین‌المللی و ارزآوری به کشور موفق عمل کرد.

    وی بر ایجاد بازارها و نمایشگاه‌های کالاهای ایرانی تأکید کرد و گفت: باید زمینه عرضه و فروش کالاها فراهم شود تا مردم از نزدیک با ظرفیت‌های موجود آشنا شده و به سهولت بتوانند نسبت به خرید محصولات مورد نیاز اقدام کنند.

    محمدلو بیان کرد: باید چرخه بین تولید و عرضه با تعامل بین‌استانی در سطح کشور بسترسازی شود تا از تولیدات سایر استان‌ها به شکل مناسبی استفاده شود.

    مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل اظهار کرد: با توجه به نقش بانوان در خانواده و تاثیر بر خرید مایحتاج زندگی، معرفی محصولات ایرانی و نشر فرهنگ حمایت از کالای داخلی از کانون خانواده نتیجه بخشی بالایی به همراه دارد و می‌تواند این نگاه از بانوان در سایر قسمت‌های جامعه نیز به عنوان الگوی عملی نشر یابد.

    وی تأکید کرد: نظارت بر قیمت، کیفیت و توزیع کالا، تبلیغات نو و مخاطب‌پسند، ایجاد تسهیلات ویژه برای خرید محصولات داخلی، توجه به خدمات پس از فروش و بسته‌بندی مناسب از جمله مؤلفه‌هایی هستند که اگر از سوی تولیدکنندگان و مسؤولان مورد توجه قرار بگیرد رغبت به مصرف محصولات ملی را افزایش خواهد داد.

    محمدلو ادامه داد: آموزش بانوان در ارتباط با موضوع خطیر حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی بسیار حائز اهمیت بوده تا بانوان بتوانند با برخورداری از دانش کافی ، فرآیند تربیت و آموزش صحیح فرزندان خود را به شکل مناسبی عملیاتی کنند.

    مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: باید تعصب به تولید ملی را به نحو مطلوبی نهادینه ساخت تا از رکود تولید ملی خارج شده و از حرکت بازار تولید ایرانی به سمت ورشکستگی جلوگیری به عمل آورد.

    محمدلو به نقش مهم بانوان در به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد کشور اشاره کرد و یادآور شد: با همگرایی و هم‌افزایی فزاینده بانوان جامعه در این ارتباط، شاهد دستیابی به توفیقات هر چه بیشتری در عرصه اقتصادی و حمایت از کالای ایرانی خواهیم بود.

    مرجع: فارس

    نظرات کاربران در مورد "عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل/ بخش ۵۶ (حمایت از اقتصاد کشور با بهره مندی از ظرفیت و توانایی بانوان)"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir