امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر : 23739 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • عملکرد دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان / بخش ۹ (برگزاری جلسه بانوان عضوشورای شهرهای استان لرستان)

  • دسته بندی مطلب : اجتماعی | تعداد بازدیدها : نفر
  • عملکرد دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان / بخش ۹ (برگزاری جلسه بانوان عضوشورای شهرهای استان لرستان)

    نوید صبح این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با عملکرد دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان بیشتر آشنا شوید؛

    برای اولین بار جلسه بانوان عضو شورای شهر های استان لرستان با حضور مدیر کل امور بانوان استان لرستان،بانوان عضو شورای شهرهای استان لرستان،معاونت عمرانی شهرداری خرم آباد و آقای علی محمد صالحی نسب نماینده استان در شورای عالی استانها برگزار گردید.

    مدیر کل امور بانوان استان لرستان:ایجاد بازارچه های دائمی برای بانوان یک ضرورت است

    مدیر کل امور بانوان استان لرستان با اشاره به اینکه در استان لرستان ۹ بانو عضو شورای شهر میباشند افزود: یک سری مطالبات از طرف بانوان وجود دارد وحضور بانوان در شورای شهر یک نقطه امید در دل بانوان استان می باشد.

    لیلا سلاحورزی هدف از برگزاری این جلسه را استفاده از تجربیات بانوان عضو شورای دانست و گفت: بانوان باتوجه به فعالیت هایی که دارند تجربیات خود را عنوان کنند تا دیگران نیزاز تجربیات آنها استفاده نمایند

    وی با اشاره به اینکه بعضی از شهرستان های استان هیچگونه سرگرمی برای بانوان ندارند تاکید کرد:ایجاد بازارچه های دائمی برای بانوان یک ضرورت است که جمعی از بانوان میتوانند جذب این بازارچه ها شوند

    مدیر کل امور بانوان استان لرستان گفت:یکی از مطالبات بانوان از شهرداری تجهیز پارک های بانوان وایجاد مجتمع فرهنگی ورزشی می باشد.

    سلاحورزی در ادامه با توجه به اینکه ۱۰۰ شهیده بانودر استان لرستان داریم افزود: نامگذاری محلات به نام بانوان شهیده نیز یکی دیگر مطالبات بانوان استان می باشد

    نائب رییس شورای شهر خرم آباد با اشاره به اینکه شورای شهر جایگاه والایی در جامعه دارد گفت: برخی از اعضای شوراهای قبلی جایگاه شورا در بین مردم تضعیف کرده اند .

    زهرا نظری با توجه به اینکه شورای شهر یک ناظر ی است که ابزار کافی هم در دست ندارد گفت: برنامه های شورا را شهردار پیش می برد و وقتی پیش قدم قوی باشد شورای شهر هم قوی به نظر می آید.

    نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه و نیروی انسانی شورا ی شهر خرم اباد با اشاره به اینکه در ابتدای شروع بکار شورای جدید ،در شهرداری خبری از برنامه ی کار ی نبود ، افزود : ما طی جلسات متعدد از شهردار برنامه های چشم انداز بیست ساله ،برنامه میان مدت ۵ ساله با برش یک ساله در خواست کردیم . که این برنامه را شهردار امروز برای اولین بار تقدیم شورا کرد و این اولین و مهمترین تغییر به سمت برنامه محوری در شهرداری است.

    بانوی عضو شورای شهر خرم آباد با اشاره به اینکه ۹ سازمان و۴ معاونت و سه منطقه در شهرداری خرم آباد وجود دارد توضیح داد: که متاسفانه زنان در رده های مدیریتی آن حضور کم رنگی دارند و تنها حدود ۷درصد کل پرسنل شهرداری زنان هستند! حضور کمرنگ بانوان در بدنه ی شهرداری یک آسیب جدی برای شهر است.

    نائب رییس شورای شهر خرم آباد افزود یکی از طرحهابی که توسط ایشان ارائه گردیده “طرح مجتمع تفریحی ورزشی ویژه ی بانوان شهر خرم آباد” است که انتظار داریم شهردار محترم خرم آباد ما را در این طرح همراهی کنند و لازم است اجرا شود. لذا ماهمچنان پیگیراجرای این طرح هستیم.

    وی از بانوان به عنوان نماینده نیمی از جامعه یاد کرد وافزود:با توجه به اینکه کار شهرداری تخصصی میباشد باید از نیروهای متخصص در این حوزه استفاده کرد و یکی از هدف ما بهبود و تقویت جایگاه بانوان در حوزه شهری است که نهایتا نفع آن به کل شهر میرسد.

    قول شهردار خرم آباد برای شروع کار مجتمع بانوان خرم آباد

    معاونت عمرانی شهرداری خرم آباد نیز در این جلسه عنوان کرد:واقعیت این است که مدیریت برنامه ریزی هر شهر چالش خاص خودش را داردو اولویت بندی هر شهر تابعی از زمان ومکان آن شهر می باشد

    دکتر اتابک افزود:از طرف شهردار قول استارت کار مجتمع بانوان را می دهیم که از فردا شروع به کار کنیم ودر پارک های عمومی نیز در صورت امکان فضاهای محدودی برای بانوان ایجاد شود که این کار نیازمند استانداری و اداره کل ورزش وجوانان استان می باشد

    ابر چسب ها : ,
    نظرات کاربران در مورد "عملکرد دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان / بخش ۹ (برگزاری جلسه بانوان عضوشورای شهرهای استان لرستان)"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir