امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر : 23635 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد / بخش ۱۷ (طرح آموزش خود مراقبتی و ارائه خدمات نوین سلامت)

  • دسته بندی مطلب : اجتماعی | تعداد بازدیدها : نفر
  • عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد / بخش ۱۷ (طرح آموزش خود مراقبتی و ارائه خدمات نوین سلامت)

    نوید صبح این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با عملکرد دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد بیشتر آشنا شوید؛

    طرح آموزشی استانی آموزش خود مراقبتی و ارائه خدمات نوین سلامت به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد و شبکه بهداشت و درمان در یزد به میزبانی شهرداری در محل فرهنگسرای شهرداری آغاز شد.
    رقیه کرمانیان، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری، هدف اصلی از اجرای این طرح را تربیت سفیران سلامت به ازای هر خانوار عنوان و تاکید کرد: سفیران سلامت به صورت داوطلبانه، مسئولیت انتقال مطالب آموخته شده در حوزه سلامت را بر عهده خواهند داشت.
    وی افزود: درحال حاضر، بیماری های قلبی عروقی با ۴۰% از آمار علل مرگ، اولین علت مرگ و میر در استان است و فشار خون و سرطان ها در رتبه بعدی قرار دارند.

    امروزه با توجه به  مخاطرات زندگی شهرنشینی، وعادت های نادرست، نه تنهاامید به زندگی کاهش یافته بلکه سلامت خانواده ها را نیز در معرض خطر قرار داده است.
    همچنین با توجه به اهمیت نقش بانوان به عنوان همسران و مادران در اولویت از پیشگیری و جلوگیری از بیماری ها  و اموزش و انتقال سبک زندگی به نسل ها
    و به منظورحفظ و حراست از سلامت خانواده و جامعه، طرح استانی آموزش خود مراقبتی و ارائه خدمات نوین سلامت در استان یزد در راستای توانمندسازی و ارتقاء سطح دانش و بینش افراد در خصوص بیماری ها و راهکارهای پیشگیری، کنترل و درمان به زودی در تمام سطوح استان انجام خواهد شد.
    بر این اساس هدف اصلی طرح ما آگاه سازی بانوان برای تغییر سبک زندگی برای سلامت  خود و خانواده است.
    در فاز دوم طرح که امروز در خدمت مشاوران دستگاههای اجرای استان و مشاوران فرماندارن و زنان  شاغل در ادارات شهرستان یزد هستیم با ۱۶ ساعت اموزش با مباحث مهم  خودمراقبتی برای بیماریهای غیر واگیر و قابل کنترل که امیدواریم تمامی شرکت کنندگان  بعنوان سفیران سلامت انتقال دهندگان اموزشها باشند.
    ایشان افزودند: در ادامه طرح انتظار میرود مشاوربانوان فرمانداران با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان های استان، طرح را شهرستانها کامل کنند و ما شاهد اموزش تمامی شاغلین زن دستگاهها تا پایان مهر ماه در استان باشیم.

    ابر چسب ها :
    نظرات کاربران در مورد "عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد / بخش ۱۷ (طرح آموزش خود مراقبتی و ارائه خدمات نوین سلامت)"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir