امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : پنج شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۴ | کد خبر : 7914 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تیم هسته ای فن مذاکره را می شناخت

  • دسته بندی مطلب : اخبار | تعداد بازدیدها : نفر
  • رییس جمهور: ما یک تیم قوی و حرفه ای برای مذاکره فرستادیم و اینها کسانی بودند که فن مذاکره را به خوبی می شناختند و به قواعد بازی و مذاکره آشنایی داشتند

     

    به گزارش نوید صبح، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی چهارشنبه شب در ضیافت افطار با ورزشکاران اظهار داشت: عده ای تصور می کنند با حضور در میز مذاکره، در برابر قدرت طرف مقابل راهی جز تسلیم وجود ندارد در حالی که ما نشان دادیم این توان را داریم که مذاکره را به پیش برده و خواسته های خود را به کرسی بنشانیم.

     

    روحانی افزود: از آغاز دولت یازدهم وعده داده بودم که با ۶ قدرت دنیا پای میز مذاکره خواهیم نشست و هدفمان این است که زنجیرهای ظالمانه و غلط تحریم را بشکنیم. از همان ابتدا عده ای اعلام می کردند که این کار امکان پذیر نیست و دشوار است، اما ما کسانی را به میدان این بازی سخت فرستادیم که توانمندی آنها را باور داشتیم.

     

    رییس جمهوری اظهارداشت: ما یک تیم قوی و حرفه ای برای مذاکره فرستادیم و اینها کسانی بودند که فن مذاکره را به خوبی می شناختند و به قواعد بازی و مذاکره آشنایی داشتند.

     

    روحانی خطاب به ملت ایران افزود: تیم مذاکره کننده ایران در بخش های فنی، حقوقی، سیاسی و اقتصادی کاملاً حرفه ای بودند و به خوبی مطالبات کشورمان را پیگیری کردند به گونه ای که تعجب طرف مقابل را برانگیخته بودند.

     

    رییس جمهوری با بیان اینکه افتخار اصلی موفقیت مذاکرات هسته ای متعلق به ملت ایران است، اظهار داشت: ملت ایران با استقامت، ایستادگی و حضور در صحنه و رهبر معظم انقلاب با هدایت، ارشادات و حمایت هایشان در کنار سایر قوا، همه دست به دست هم داده و به این پیروزی و افتخار بزرگ رسیدیم.

     

    روحانی با اشاره به برخی دستاوردهای مذاکرات اخیر اظهار داشت: این مذاکرات دستاوردهایی فراتر از تحریم های هسته ای داشته است. قرار بود که فقط تحریم های هسته ای برداشته شود، اما تیم مذاکره کننده مان موفق شد تحریم هواپیمایی را که جزو تحریم های هسته ای نبود رفع کند. از سوی دیگر تحریم فروش مواد غذایی از جمله پسته و فرش به آمریکا و تحریم شرکت های مرتبط با شرکت های آمریکایی که جزو برنامه هسته ای نبود، برداشته شد.

     

    نظرات کاربران در مورد "تیم هسته ای فن مذاکره را می شناخت"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir