امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ | کد خبر : 3876 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • چرا تولید ۴۰۵ را متوقف نمی کنید؟

  • دسته بندی مطلب : اقتصادی | تعداد بازدیدها : نفر
  • نوید صبح – هراز چند گاهی اخباری از آتش گرفتن خودروهای پژو ۴۰۵ به گوش می رسد و علت آن نقص فنی این خودرو بیان می شود. این در حالیست که خودروهای نسل جدید وارد بازار جهانی می گردند ولی خودروسازان داخلی با بهره مندی از فضای غیررقابتی همچنان اقدام به تولید خودروهای غیراستاندارد با قیمت های بالا می نمایند و حاضر نیستند تولید بعضی از محصولات خود را متوقف و خودروهای جدیدتری را با همان قیمت جایگزین نمایند و هیچ کدام از این خودروسازان پاسخگوی خسارتهای جانی و مالی مردم نمی باشند.

    در حالی که مدتی قبل رییس کارخانه تویوتا که یکی از خودروسازان بزرگ دنیا می باشد در یکی از نمایندگی های فروش این کارخانه حاضر گردید و به دلیل معیوب بودن یکی از خودروهای فروخته شده از مشتری به صورت رسمی و در جلوی دوربین رسانه ها عذرخواهی نمود.

    آیا بهتر نیست برای آنکه تولیدی با کیفیت داشته باشیم اندکی فضای اقتصادی جامعه را رقابتی نماییم تا شاهد پیشرفت و توسعه صنعت خودروسازی باشیم. به جای آنکه برای حفظ سرمایه برخی از خودروسازان اصرار بر ادامه خط تولید برخی از خودروهایی باشیم که سالهاست در کشور تولید می شوند و به دلیل سودهی بالا این خطوط همچنان فعال می باشند و خودروسازان حاضر به متوقف کردن این محصولات و جایگزینی جدیدتر و ایمن تر نمی باشند.

    شاید با شنیدن خبری که در ادامه این یادداشت آمده است مسئولین وزارت صنایع را اندکی به فکر فرو برد تا اقداماتی جدی تر را در دستور کار خود قرار دهند.

    به گزارش نویدصبح، حمید امدادی، مسوول روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی منطقه ۷ شهرداری تهران روز دوشنبه از آتش گرفتن یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در شهرری خبر داد.

    وی اظهار کرد: سرعت آتش سوزی در حدی بود که با وجود تلاش عابران برای خاموش کردن آن، بخش جلوی خودرو در آتش سوخت.

    ایشان با اشاره به اینکه خودرو پژوه ۴۰۵ در خیابان شهید رجایی دچار حریق شده بود، گفت: با حضور به موقع ماموران آتش نشانی از سرایت حریق به باک خودرو که پر از بنزین بود جلوگیری شد.

    امدادی علت این حادثه را نشت بنزین و اتصال سیستم سیم کشی خودرو اعلام کرد و افزود:در این حادثه به کسی آسیب جدی نرسید و فقط خسارات مالی شدیدی به خودرو پژو ۴۰۵ وارد شد.

     

     

     

     

    نظرات کاربران در مورد "چرا تولید ۴۰۵ را متوقف نمی کنید؟"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir