امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ | کد خبر : 3447 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • فعالیت اقتصادی مدیران دولتی ممنوع

  • دسته بندی مطلب : اقتصادی | تعداد بازدیدها : نفر
  •  استانداربوشهرگفت: کسانی که مدیرمی شوند و می خواهند به مردم خدمت کنند نباید فعالیت اقتصادی وبازرگانی مشروع حتی خارج از ساعت اداری داشته باشد

     

    به گزارش نویدصبح ، مصطفی سالاری شنبه شب در دوازدهمین جلسه شورای اداری استان بوشهرافزود: از لحظه ای که شخصی مدیر دستگاه دولتی می شود باید همه فعالیت های اقتصادی خود را کنار بگذارد.

     

    وی اضافه کرد: این موضوع به مدیران گوشزد شده است و در همه انتصاب ها باید مورد توجه قرارگیرد.

     

    وی بیان کرد: در عرصه اقتصادی باید برنامه ها را گسترده تر ببینیم و خود را محدود به بودجه دولتی نکنیم و برای این کار باید شرایط را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی به وجود آوریم.

     

    سالاری گفت: مردم درهمه عرصه ها همکاری، همراهی و همدلی خود را با انقلاب اسلامی و برای توسعه و سربلندی کشور نشان داده اند و این مسوولیت ما را درخدمت به آن ها سنگین تر می کند.

     

    سالاری افزود: دولت بنا ندارد تبعیض ناروایی به نفع برخی گروه ها و ضرر برخی دیگر قایل شود همه ما باید در عرصه های مختلف این موضوع را رعایت کنیم.

     

    وی اضافه کرد: همه گروه ها درچارچوب قانون عمل خواهند کرد و تنها محدودیت هایی که قانون گذار تعیین کرده است لازم الاجراست و محدودیت های سلیقه ای و شخصی نباید اعمال شود.

     

    استانداربوشهر اظهارکرد: حتی در دادن آگهی به مطبوعات هم نباید سلیقه ای عمل شود و به برخی از نشریات به خاطر خط فکری یا انتقادهایی که می کنند آگهی کم تری داده شود.

     

    وی افزود: باید حامی هنرمندان باشیم تا بتوانند درچارچوب قانون جامعه ای با نشاط را رقم بزنند زیرا کاری که آن ها می کنند فقط پرکردن اوقات فراغت مردم نیست بلکه نشاطی را که ایجاد می کنند می تواند به همه حوزه ها تسری پیدا کند.

     

    سالاری گفت: مبارزه با مفاسد باید در خود دستگاه اجرایی انجام شود و این مشکلات به بیرون از دستگاه ها کشیده نشود.

     

    وی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی نباید دعاوی میان خود را به قوه قضاییه ببرند زیرا این کارهم مخالف برخی آیین نامه هاست و هم حجم کار قوه قضاییه را افزایش می دهد.

     

     

    نظرات کاربران در مورد "فعالیت اقتصادی مدیران دولتی ممنوع"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir