امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر : 24350 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • عملکرد دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان / بخش ۱۴ (بازدید بانوان از واحدهای صنعتی)

  • دسته بندی مطلب : اجتماعی | تعداد بازدیدها : نفر
  • عملکرد دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان / بخش ۱۴ (بازدید بانوان از واحدهای صنعتی)

    نوید صبح این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با عملکرد دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان بیشتر آشنا شوید؛

    برگزاری تور صنعتی و بازدید بانوان از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره (۲) خرم آباد
    مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از برگزاری تور صنعتی و بازدید بانوان مشاور دستگاههای اجرایی استان از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی شماره (۲) خرم آباد، خبر داد.

    بختیار رازانی اظهار داشت: این تور صنعتی به مناسب ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف فرهنگسازی مصرف کالای ایرانی و آشنایی بانوان با تولیدات بومی استان و به منظور تبادل تجربیات و آشنایی با بهره وری واحدهای صنعتی موفق برگزار شد.
    وی گفت: در این تور صنعتی که با حضور مدیر کل  امور بانوان استانداری برگزار شد جمعی از مشاوران بانوان دستگاههای اجرایی استان نیز حضور داشتند.
    رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان با اشاره به ضرورت ایجاد ارتباط مستمر و پایدار بین صنعت و بانوان تصریح کرد: برگزاری این تورهای صنعتی موجب افزایش سطح آگاهی بانوان و آشنایی آنان با مشاغل مختلف و فرآیند تولید یک کالا خواهد شد.

    رازانی بیان کرد: در پی این تور صنعتی بانوان از چهار واحد تولیدی شیرینی پانیذ ماداکتو تولید کننده کیک و شیرینی، دانا کاسیان تولید کننده فرآورده های گیاهان دارویی، رضایت خاطر دوخت سفیدکوه تولید کننده البسه یکبار مصرف بیمارستانی و سنگ پارسیان تولید کننده سنگهای تزئینی بازدید نمودند.
    وی گفت: آشنایی با مواد اولیه، خط تولید، فرآیندهای ترکیب مواد، بسته‌بندی و انبار از جمله مراحلی بود که بانوان از نزدیک با آن آشنا شدند.
    رازانی ضمن تاکید بر اینکه فرهنگ سازی کار و تولید بایستی از بانوان و دانش آموزان شروع شود افزود: با برگزاری اینگونه تورهای صنعتی، بانوان و دانش آموزان نه تنها با فضای محیط کسب و کار آشنایی پیدا می کنند بلکه در آینده در انتخاب شغل آنان موثر خواهد بود.

    نظرات کاربران در مورد "عملکرد دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان / بخش ۱۴ (بازدید بانوان از واحدهای صنعتی)"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir