امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر : 23672 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری کرمان/ بخش ۲۹ (فرهنگ سازی برای تحکیم بنیان خانواده)

  • دسته بندی مطلب : اجتماعی | تعداد بازدیدها : نفر
  • عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری کرمان/ بخش ۲۹ (فرهنگ سازی برای تحکیم بنیان خانواده)

    نوید صبح این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با عملکرد دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمان بیشتر آشنا شوید؛

    دکتر «فاطمه سادات حسینی» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در جلسه کارگروه زنان، خانواده و مناسبت‌ها با اشاره به اینکه شورای راهبردی تحکیم و تعالی خانواده را با دو رویکرد برون‌ سازمانی و درون‌سازمانی راه‌اندازی کردیم اظهارداشت: در رویکرد برون‌سازمانی شش هدف و درون سازمانی نیز شش هدف را دنبال می‌کنیم.

    وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم از موازی‌کاری در حوزه مسائل فرهنگ و خانواده در سازمان‌ها پرهیز شود، گفت: می‌توان از ظرفیت منابع انسانی در سازمان‌ها بهترین بهره را برای تحکیم بنیان خانواده ببریم.

    مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان جهت‌دهی و انسجام منابع مالی و هزینه‌ای درون سازمان‌ها را از دیگر اهداف این کارگروه دانست و افزود: اصلی‌ترین اولویت کار فرهنگی ما خانواده است.

    وی با بیان اینکه هجمه‌های فرهنگی قلب خانواده را نشانه گرفته تصریح کرد: اگر برنامه‌ریزی برای خانواده‌ها در حوزه مشاوره و آگاه‌سازی داشته باشیم جلوی بسیاری از آسیب‌ها گرفته می‌شود.

    حسینی با تاکید بر اینکه مسائل اقتصادی، فقر فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی چون اعتیاد بیشترین ضربه را به خانواده‌ها می‌زند خاطرنشان کرد: اعتیاد اولویت اول آسیب‌های اجتماعی است که بیشترین ضربه را به خانواده‌ها می‌زند و متاسفانه طلاق و بی‌بند و باری‌ها را به دنبال دارد.

    وی با اشاره به اینکه سلامت خانواده در تحکیم و تعالی خانواده بسیار اهمیت دارد گفت: در ادارات و سازمان‌ها باید کارکنان و خانواده کارکنان در کنار هم دیده شود.

    مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با بیان اینکه هدف ما کمک به سازمان‌ها در راستای برنامه داشتن برای خانواده است تصریح کرد: هدف ما این است که جلوی بداخلاقی‌های اجتماعی با توجه به خانواده گرفته شود.

    حسینی با اشاره به اینکه سیاست‌گذاری ما این است که اولویت‌های برنامه‌های ما در حوزه خانواده مشخص شود افزود: نیاز به اجرای برنامه‌های زیاد در حوزه خانواده نیست و برگزاری یک برنامه خوب، موثر و مستمر تاثیرگذارتر است.

    وی با بیان اینکه در خانواده و تعالی و تحکیم بنیان خانواده پدر و مادر در کنار هم باید دیده شود تصریح کرد: متاسفانه نقش مردان در خانواده‌ها کم‌رنگ دیده شده است.

     

    ابر چسب ها : ,
    نظرات کاربران در مورد "عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری کرمان/ بخش ۲۹ (فرهنگ سازی برای تحکیم بنیان خانواده)"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir