امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر : 23660 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری کرمان/ بخش ۲۶ (حمایت از اشتغال زنان استان)

  • دسته بندی مطلب : اجتماعی | تعداد بازدیدها : نفر
  • عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری کرمان/ بخش ۲۶ (حمایت از اشتغال زنان استان)

    نوید صبح این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با عملکرد دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمان بیشتر آشنا شوید؛

    دکتر ” فاطمه السادات حسینی” مدیر کل بانوان و خانواده استانداری کرمان در همایش هم اندیشی و تعامل سازمان محیط زیست با سازمان های مردم نهاد زیست محیطی و سرمایه های اجتماعی استان کرمان با بیان این مطلب که ما از محیط زیست جدا نیستیم، گفت: باید نگرش و بینش علمی و ساختاری را برای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه فراهم کنیم.

    وی با طرح سوالاتی مبنی براینکه آیا همایش هایی که برگزار شده است، خروجی لازم را داشته است و آیا آسیب های اجتماعی را کاهش داده است؟ اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی از تاکیدات مقام معظم رهبری می باشد.

    مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان شاه کلید نجات کشور را در اقتصاد مقاومتی دانست و بیان کرد: شعار دیگر کافی است و باید عمل کنیم، ما باید آسیب شناسی و نیاز سنجی هر محله و روستا را انجام دهیم و سپس برنامه ریزی با صاحب نظران و نخبگان صورت پذیرد.

    حسینی مشکل ایرانیان را عدم همراهی، هم فکری و انجام کارگروهی دانست و مطرح کرد: ایده پرداز یک کارآفرین می باشد، همجنین برای راه اندازی شرکت های دانش بنیان یک ایده و طرح خوب داشته باشیم و از ابتدا ایده تجارت سازی شود.

    وی بیان کرد: رنان نیمی از سرمایه اجتماعی هستند که باید به مطالبات و نیازهای آنها توجه شود که این گره توسط مسئولان باز می شود.

    مدیر کل امور بانوان و خانواده استنداری کرمان ادامه داد: امروزه تکنولوژی حرف اول را می زند و بنابراین باید نگاهمان علمی و به روز شود، ضمن آنکه جایگاهی برای اشتغال بانوان فارغ التحصیل ایجاد کنیم.

    وی مطرح کرد: ما باید در زمینه ایجاد اشتغال های سبز به افراد کار آفرین در سازمان های مردم نهاد بها دهیم، همچنین باید ترویج و توسعه کارآفرینی را سر لوحه کار خود قرار دهیم.

    حسینی از نرخ بالای مشارکت زنان کرمانی در سطح کشور خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته یک سرمایه گذار تهرانی دعوت کردیم که برای ۲ هزار زن سرپرست خانوار اشتغال ایجاد کرد.

    وی با بیان اینکه به فریاد زنان آسیب دیده برسید، عنوان کرد: وحدت، همراهی، آسیب شناسی، برنامه ریزی مطابق نیاز تحصیل کردگان، نیاز سنجی، توجه به سرمایه های اجتماعی، تقویت مشارکت، افزایش مهارت ها، تجاری سازی ایده ها و توجه به بازار از رموز موفقیت می باشند.

    ابر چسب ها :
    نظرات کاربران در مورد "عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری کرمان/ بخش ۲۶ (حمایت از اشتغال زنان استان)"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir