امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر : 23485 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری کرمان/ بخش ۲۲ (اجرای ۵۰۰ پروژه اشتغالزا و کارآفرینی در حوزه بانوان استان)

  • دسته بندی مطلب : اجتماعی | تعداد بازدیدها : نفر
  • عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری کرمان/ بخش ۲۲ (اجرای ۵۰۰ پروژه اشتغالزا و کارآفرینی در حوزه بانوان کرمان)

    نوید صبح این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با عملکرد دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمان بیشتر آشنا شوید؛

    دکتر “فاطمه سادات حسینی” مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در همایش هم اندیشی و تعامل سازمان محیط زیست با سازمانهای مردم نهاد زیست محیطی و سرمایه های اجتماعی استان کرمان در کارخانه سیمان کرمان افزود:۲۴ میلیارد تومان برای ایجاد مشغال خانگی در نظر گرفته شده است و بزودی مجلس مشورتی زنان استان کرمان تشکیل می شود.

    وی با تاکید بر اینکه باید به صنایع ایجاد اشتغال و توسعه فرهنگی در جامعه کمک کنیم گفت: اکنون جهاد اقتصادی و فرهنگی است لذا باید مانند هشت سال جنگ تحمیلی کمک کنیم تا پیروز شویم و تحولی را در استان کرمان ایجاد کنیم.

    وی به سفر قریب الوقوع معصومه ابتکار در ۱۳ و ۱۴ آبان سال جاری به استان کرمان خبر داد و افزود:

    آسیبی که ما در مسائل اقتصادی، اجرایی و غیره داریم نبود پیوند دانشگاه با صنعت و دستگاه های اجرایی است در حالی که امروز میزبان همایش محیط زیست کارخانه سیمان کرمان است.

    مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان اظهار کرد: کار آفرینی زنان از دولت یازدهم آغاز شده و ما باید نگرش و بینش علمی و ساختاری را برای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه فراهم کنیم.

    وی تاکید کرد: بعد از برگزاری جلسات و همایش های مختلف آیا آسیب های موجود در جامعه کم شده است و اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به موضوع مهم اقتصاد مقاومتی اشاره می کنند چقدر به آن پرداخته ایم.

    دکتر “فاطمه سادات حسینی” مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان

    حسینی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی شاه کلید نجات کشور است در حالی که ما از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی آنطور که باید و شاید استفاده نکرده ایم.

    حسینی افزود: گفتن مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خوب است اما شعار است اما زمانی بخواهیم پاسخ رئیس جمهوری بی تدبیر آمریکا را بدهیم باید وضعیت اقتصاد، آسییب های اجتماعی و غیره را بهبود بخشیم.

    وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به اقدام و عمل اشاره کردند لذا باید آسیب شناسی و نیاز سنجی و بعد از آن برنامه ریزی، هم فکری و همراهی داشته باشیم.

    وی تاکید کرد: کارآفرین کسی است که ایده پردازی می کند لذا باید آموزش داد و روش ها را از دوران کودکی تغییر داد.

    مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان بیان کرد: باید زمینه کارآفرینی برای افراد تحصیل کرده بخصوص زنان فراهم شود.

    وی گفت: گره کار به دست سازمانهای مردم نهاد باز می شود باید برای راه اندازی شرکت های دانش بنیان ایده داشت و ایده را تجاری سازی کرد.

    وی محیط زیست را در استان کرمان سرمایه ای بی نظیر عنوان کرد و گفت: باید طرح های محیط زیست را که می تواند دانش بنیان شود شناسایی و جایگاهی برای اشتغال بانوان دانش آموخته ایجاد کرد که مورد استقبال قرار گیرد.

    حسینی تاکید کرد: برای ایجاد اشتغال پایدار برای دانش آموختگان حمایت محیط زیست را می خواهیم و باید به اشتغال های سبز افراد کارآفرین در سازمان های مردم نهاد بهاد داد.

    وی تاکید کرد: نرخ مشارکت زنان کرمانی در کشور بیش از سایر استانهاست لذا می توان از این ظرفیت استفاده کرد و باید به برنامه های سازمانهای مردم نهاد جهت داد و امورشان را ساماندهی کرد.

    وی به وجود سرمایه آفتاب در استان کرمان اشاره کرد و گفت: برای ۲ هزار زن سرپرست خانوار این استان در این بخش با کمک کمیته امداد اشتغالزایی انجام شد.

    نظرات کاربران در مورد "عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری کرمان/ بخش ۲۲ (اجرای ۵۰۰ پروژه اشتغالزا و کارآفرینی در حوزه بانوان استان)"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir