امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر : 22949 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری کرمان/ بخش هفتم (کمیته بانوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی)

  • دسته بندی مطلب : اجتماعی | تعداد بازدیدها : نفر
  • عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری کرمان/ بخش هفتم (کمیته بانوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی)

    نوید صبح این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با عملکرد دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمان بیشتر آشنا شوید؛

    فاطمه‌السادات حسینی در جلسه کمیته بانوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به وقوع زلزله‌های شدید و پس‌لرزه‌های زیاد که استان کرمان را در موقعیت بحرانی قرار داد اظهار داشت: تعطیلی‌های مربوط به زلزله آسیب‌رسان بوده و آسیب روانی زلزله بر مردم کرمان بسیار بیشتر از خسارات جانی این زلزله بود.

    وی با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی در خانواده‌ها برای مواجه با موقعیت‌های بحرانی و حوادث گفت: مدیریت خانواده در حوادث و مسائل روانشناسی از نگاه قرآنی و علمی یک رسالت فرهنگی است که باید در این راستا فرهنگ‌سازی شود.

    مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری کرمان ایام‌الله دهه فجر را عید بزرگ پیروزی مردم و احیای ارزش‌های اسلامی برای جهان دانست و افزود: ادارات ما باید یکی از برنامه‌های خود در ایام‌الله دهه فجر را با رویکرد آگاه‌سازی برای مهارت‌های مدیریت بحران قرار دهند.

    وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نور امید را در دل مسلمانان زنده کرد افزود: گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر پاسداشت ارزش‌های انقلابی و یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب است.

    حسینی ایام‌الله دهه فجر را فرصتی برای یادآوری مؤلفه‌ها و ارکان انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: یادآوری ارکان انقلاب نظام را در برابر هجمه‌های دشمنان محافظت می‌کند.

    وی با اشاره به اینکه ایمان، باور، وحدت و اتحاد مردم موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد ابراز داشت: برای تداوم انقلاب اسلامی نیز به وحدت و همراهی مردم نیاز است.

    مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری کرمان وحدت یک مؤلفه مهم و اساسی در خانواده، جامعه و انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: وحدت در انقلاب اسلامی حول محور ولایت بوده و تأثیرگذاری انقلاب به واسطه رکن اصلی ولایت‌فقیه است.

    وی با تاکید بر اینکه باید بین نسل امروز و دیروز پیوند برقرار کنیم افزود: جوانان ما باید نسل انقلاب را بشناسند و بدانند که انتقلاب اسلامی ما با چه مجاهدت‌هایی به ثمر رسیده است.

    حسینی با اشاره به وجود ضعف‌ها و کاستی‌‌ها در جامعه گفت: نباید وجود کمبودها و ضعف‌ها ما را ناامید کرده و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی امید را در نسل جوان محکم می‌کند.

    وی با اشاره به اینکه باید رویکرد نو و جدیدی را برای برنامه‌های دهه فجر داشته باشیم افزود: برنامه‌های ارائه شده در دهه‌فجر باید مطابق با ذائقه جوانان باشد.

    مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری کرمان با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌های بامحتوا در این ایام تصریح کرد: زبان هنر و فضای مجازی در بین نسل جوان تاثیرگذاری بیشتری دارد.

    وی با بیان اینکه مردمی کردن این مراسم در تاثیرگذاری و ایجاد نشاط اجتماعی اهمیت دارد گفت: باید از تشکل‌های مردمی در برگزاری این برنامه‌ها بهره بگیریم.

    نظرات کاربران در مورد "عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری کرمان/ بخش هفتم (کمیته بانوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی)"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir