امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : پنج شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر : 22698 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان/ بخش هفتم(مراسم معارفه نخستین شهردار زن در استان)

  • دسته بندی مطلب : اجتماعی | تعداد بازدیدها : نفر
  • عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان/ بخش هفتم(مراسم معارفه نخستین شهردار زن در استان) 

    معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با همکاری نوید صبح این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با عملکرد دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان بیشتر آشنا شوید؛

    مراسم معارفه خانم بیگی زاده  نخستین شهردار زن در استان با حضور و سخنرانی مدیرکل امور بانوان و خانواده استان گلستان. خانم بیگی زاده از بانوان توانمند ترکمن با انتخاب شورای شهر و حکم استاندار گلستان انتخاب شد.
    دکتر غفاری در مراسم معارفه خانم بیگی زاده، شهردار مراوه تپه ضمن عرض تبریک هفته وحدت و میلاد مسعود حضرت ختمی مرتبت، حضرت محمد مصطفی (ص) و فرزند برومندش حضرت امام جعفر صادق (ع) گفت: جا دارد در این ایام مبارک خداوند را به خاطر انس و الفتی که بین مردم ایران و بویژه بین اقوام مختلف استان گلستان است شکر کنیم.
    وی ضمن تلاوت آیه ی شریفه:
    وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا وَاذْکُرُوا نِعْمَتَ اللَّهِ عَلَیْکُمْ إِذْ کُنْتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِکُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا
    گفت: خداوند رحمان، پس از آنکه مومنان را به چنگ زدن به ریسمان الهی وحدت و دوری از تفرقه امر می فرماید، یادآور می شود که بزرگترین نعمت خدا به شما این است که کینه، عداوت و دشمنی بین شما را به انس و الفت تبدیل کرد، و به یمن این نعمت با یکدیگر برادر شدید. از این آیه استنباط می شود که هرجا کینه و دشمنی و جنگ و خونریزی بین مسلمانان بوجود بیاید، پای شیطان در میان است.
    غفاری با تاکید بر ضرورت وحدت و همدلی بین آحاد مردم گفت: نباید به دشمنان اسلام فرصت دهیم که بین ما ایجاد تفرقه نمایند.
    مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان ضمن تبریک به خانم بیگی زاده، از حسن انتخاب شورای شهر مراوه تپه و استاندار گلستان و همکاری مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تقدیر و تشکر نموده و گفت: به یمن سیاست های دولت تدبیر و امید، فرصت حضور مفید و مؤثر بانوان بیش از پیش فراهم شده است. پنجاه درصد نیروی انسانی کارآمد، تحصیل کرده و لایق که متاسفانه آنطور که باید و شاید از توان آنان استفاده نشده بود. اما امروز زنان از معاونت رییس جمهور، معاونت وزارتخانه ها، مدیریت های استانی و شهرستانی، عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ورزشی، درخشش خود را آغاز کرده اند. در آینده نیز هیچ نیرویی جلودار این حضور نخواهد بود، چرا حضور این پنجاه درصد لازمه ی رسیدن به توسعه است.
    غفاری در بخشی از سخنان خود گفت: امروز خبر شهرداری یک بانوی توانمند ترکمن در سراسر ایران پخش خواهد شد، و دنیا شاهد حضوری متفاوت از زن مسلمان در اجتماع خواهد بود.
    وی همچنین با ذکر یاد شهید مرجان نازقلیچی گفت: خانم بیگی زاده اولین تجربه ی مدیریتی زنان نیست و آخرین نیز نخواهد بود، زنان ترکمن قبل از این شهید مرجان نازقلیچی را در مقام فرمانداری داشته اند، بانویی که در عملکرد و کارنامه ی خود بسیار قوی تر از مردان عمل نمود و نمونه ی اعلای یک همسر، مادر و مسئول بود.
    غفاری در پایان به دختران جوان توصیه کرد که با علم، مطالعه و تلاش آینده ای روشن را برای خود و ایران اسلامی رقم بزنند.
    شایان ذکر است مراسم معارفه خانم گلالک بیگی زاده امروز، ۱۳ آذر، در پنجمین روز از هفته وحدت، در سالن اجتماعات شهرداری مراوه تپه، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد. در این مراسم همچنین از زحمات شهردار و اعضای شورای سابق این شهر نیز تجلیل به عمل آمد.

    مراسم معارفه خانم بیگی زاده  نخستین شهردار زن در استان با حضور و سخنرانی مدیرکل امور بانوان و خانواده استان گلستان

    مراسم معارفه خانم بیگی زاده  نخستین شهردار زن در استان با حضور و سخنرانی مدیرکل امور بانوان و خانواده استان گلستان

    نظرات کاربران در مورد "عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان/ بخش هفتم(مراسم معارفه نخستین شهردار زن در استان)"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir