امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر : 22606 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • عملکرد دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد / بخش نهم(بازدید مشاور وزیر کشور از کارگاه کاربافی میبد)

  • دسته بندی مطلب : اجتماعی | تعداد بازدیدها : نفر
  • عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد / بخش نهم(بازدید مشاور وزیر کشور از کارگاه کاربافی میبد)

    معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با همکاری نوید صبح این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با عملکرد دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد بیشتر آشنا شوید

    بازدید خانم دکترفرهمندپور،مشاورمحترم وزیرو خانم کرمانیان مدیرکل بانوان وخانواده استانداری یزد و معاون فرماندارمیبدازکارگاه کاربافی وبافت تاریخی میبد

    بازدید مشاور وزیر کشور از کارگاه کاربافی میبد

    بازدید مشاور وزیر کشور از کارگاه کاربافی میبد

    بازدید مشاور وزیر کشور از کارگاه کاربافی میبد

    بازدید مشاور وزیر کشور از کارگاه کاربافی میبد

    بازدید مشاور وزیر کشور از کارگاه کاربافی میبد

    بازدید مشاور وزیر کشور از کارگاه کاربافی میبد

    بازدید مشاور وزیر کشور از کارگاه کاربافی میبد

    خانم دکتر فرهمندپور مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده با حضور در شهرستان میبد از اماکن تاریخی شهرستان و همچنین از کارآفرینی های کارآفرینان در کاروانسرای عباسی بازدید به عمل آورد.

    گفتنی است در این بازدید  خانم دکتر کرمانیان  مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری یزد ، آقای احمدی سرپرست معاونت فرمانداری میبد، خواجه پور مشاور فرماندار میبد ، رسول مشتاقیان رئیس اداره صنایع دستی و میراث فرهنگی میبد و بانوان استانداری استان یزد و ادارات شهرستان میبد نیز حضور داشتند.

    دکتر فرهمندپور مشاور وزیر کشور در حاشیه بازدید از صنایع دستی بانوان کارآفرین در کاروان سرای عباسی بیان کرد : هر شهرستان و روستا در کشور ما به شکر خدا یک هنرکده است و زنان ایرانی در حوزه ها و زمینه های مختلف مشغول فعالیت هستند ، در استان یزد وشهرستان میبد نیز به خاطر قدمتی که دارد ، زمینه های مختلفی فراهم است و واقعا دیدن و تماشای این هنرهای زیبا و شگفت آور برای هر فرد لذت بخش است.

    وی افزود: برای این که هنر دست به صنعت تبدیل شود باید تولید انبوه پیدا کند و زمینه ای برای کار تجاری شود .

    مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده تصریح نمود : تا وقتی که هنرمند برای دل خودش کار می کند ، به آن هنر دست می گویند ، اما زمانی که این هنر دست به تولید انبوه برسد و امکان تجارت پیدا کند و بازار خوب برای آن پیدا شود ، عنوان صنایع دستی به آن تعلق می گیرد.

    این مسئول ضمن اظهار امیدواری به اینکه بانوان در تبدیل هنر دستان خود به صنعت همانند عرصه های دیگر پیشتاز باشند ، گفت متاسفانه ما هنوز جای کار بسیاری در این زمینه داریم که به آن پرداخت نشده است .

    مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده در توصیه به بانوان گفت : لازم است بانوان در زمینه صنعتی نمودن هنر دستان خود به سمت استاندارد سازی و افزایش کیفیت محصولات خود رفته ، بازارهای جهانی را بشناسند ، بازاریابی یاد بگیرند ، ذائقه مصرف کننده را بشناسند و متناسب با آن کارشان را به روز نمایند.

    وی افزود : حفظ اصالت در کنار به روز آوری متناسب با ذائقه مخاطب کمک می کند هنر دست به یک جریان صنعتی و تجاری تبدیل شود و تا مادامی که این اتفاق نیفتد ، تنها کار برای دل است که انجام می گیرد و هنرمند برای دل خود کار کرده است.

     

    نظرات کاربران در مورد "عملکرد دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد / بخش نهم(بازدید مشاور وزیر کشور از کارگاه کاربافی میبد)"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir