امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : پنج شنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر : 22496 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری کرمان/ بخش سوم(نشست خلاهای قانونی درحوزه زنان وخانواده با حضور مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی)

  • دسته بندی مطلب : اجتماعی | تعداد بازدیدها : نفر
  • عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری کرمان/ بخش سوم(نشست خلاهای قانونی درحوزه زنان وخانواده با حضور مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی)

    معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده  با همکاری نوید صبح این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با عملکرد دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمان بیشتر آشنا شوید

    نشست مسایل حقوقی، قضایی و اجرایی وخلاهای قانونی درحوزه زنان وخانواده با حضور مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با بانوان فرهیخته استان برگزار شد.

    از موضوعات مطرح شده در جلسه: بازنگری از نظرفقهی واجتهادی با توجه به مسایل مستحدثه یک ضرورت است

    نشست خلاهای قانونی درحوزه زنان وخانواده با حضور مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی

    نشست خلاهای قانونی درحوزه زنان وخانواده با حضور مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی

    رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان، گفت: مشکلات حوزه بانوان و درخواست های این قشر از جامعه در حوزه های مختلف باید در سطح ملی مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.
    حسین امیری خامکانی روز پنجشنبه در نشست بانوان فرهیخته استان با مجمع نمایندگان استان کرمان، افزود: مشکلات بانوان از سراسر کشور باید توسط ادارات کل امور بانوان استانداری ها به معاونت مربوطه در ریاست جمهوری اطلاع رسانی و در مجلس مطرح شده و مورد رسیدگی قرار گیرد.
    وی ادامه داد: در اسناد بالادستی بسیاری از مواردی که مورد نظر جامعه زنان استان و کشور بوده، مورد توجه قرار گرفته است.
    نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز پیشنهاد برگزاری نشست مشترک بانوان نخبه استان با فراکسیون بانوان مجلس را مطرح کرد.
    محمدرضا پورابراهیمی افزود: یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستائیان و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر با سود ۶ درصد پیش بینی و فرصتی برای توسعه اقتصادی خانوارها ایجاد شده است و با حل مشکلات اقتصادی، بسیاری از مشکلات خانواده ها حل می شود.
    وی تاکید کرد: یکی از ماموریت های کمیسیون اقتصادی مجلس این است که پیش نویس قانون نظام جامع اقتصاد دانش بنیان را نهایی کند که تمام مشکلات شرکت های دانش بنیان در آن دیده شده است

    نظرات کاربران در مورد "عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری کرمان/ بخش سوم(نشست خلاهای قانونی درحوزه زنان وخانواده با حضور مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی)"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir