امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر : 22409 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری اصفهان / بخش هفتم (جلسه کمیته ی زنان و خانواده شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان فلاورجان)

  • دسته بندی مطلب : اجتماعی | تعداد بازدیدها : نفر
  • عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری اصفهان / بخش هفتم (جلسه کمیته ی زنان و خانواده شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان فلاورجان)

    معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با همکاری نوید صبح این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با عملکرد دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان بیشتر آشنا شوید

    جلسه کمیته ی زنان و خانواده شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان فلاورجان

    جلسه کمیته ی زنان و خانواده شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان فلاورجان

    جلسه کمیته ی زنان و خانواده شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان فلاورجان

    جلسه کمیته ی زنان و خانواده شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان فلاورجان

    آقای هدایت فرماندار فلاورجان به نحوه صحیح اجرا شدن طرح کرامت اشاره کرد و گفت: همکاری و مساعدت دستگاههای بالادستی در اجرای باقیمانده طرح مذکور بسیارمهم و نقش تعین کننده دارد.

    جلسه کمیته ی زنان و خانواده شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با حضور فرماندار شهرستان ،رئیس دادگستری ، مدیرکل بانوان و خانواده استانداری،همکاران و مشاورین امور بانوان دستگاههای اجرایی استانی و شهرستانی در محل فرمانداری تشکیل گردید.

    اصغر هدایت فرماندار شهرستان فلاورجان به تبیین طرح کرامت و چگونگی اجرای آن در شهرستان و نتایج حاصله از اجرای طرح در مبارزه با مواد مخدر پرداخت وگفت: همکاری همه جانبه ی دستگاههای اجرایی با بهره برداری از همکاری سازمانهای مردم نهاد راهی جهت کاهش و از بین بردن مسلم این معضل اجتماعی و پیامدهای ناشی از آن هستند.

    گفتنی است در این جلسه نهاد های مرتبط ازجمله رابطین امور بانوان دستگاههای شهرستانی ،آموزش و پرورش فلاورجان، کمیته ی امداد امام خمینی (ره) ، اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، اداره بهزیستی ، و ورزش و جوانان به ارائه گزارش اجرای طرح پرداختند.

    همچنین علی بهرامی رئیس محترم بهزیستی و مسئول کمیته فرهنگی و پیشگیری طرح کرامت شهرستان از اقدامات فرهنگی جهت پیشگیری از گرایش به مواد مخدر مباحثی را مطرح کردند.

    در پایان خانم دکتر اثنی عشران ، مدیرکل محترم بانوان و خانواده ، با ابراز خردسندی از همکاری بین دستگاهی در شهرستان فلاورجان جهت اجرای طرح ، مناسب سازی اجرای برنامه ها با جامعه هدف را راهکار افزایش تأثیر برنامه های اجرایی و رسیدن به هدفهای راهبردی این طرح قلمداد نمودند.مدیرکل امور بانوان و خانواده استان ضمن بررسی دقیق نحوه اجرای طرح در شهرستان توسط دستگاهها لزوم توجه به آموزش و توانمندسازی خانواده ها و همچنین مهارتهای ارتباطی را بیان نمود.وی با اشاره به معضل اعتیاد در حوزه زنان نیز با اشاره به آسیب های اجتماعی اعتیاد زنان در جامعه لزوم همکاری و تعامل دستگاهها را در کاهش آن امری واجب و ضروری بیان داشت.

    لازم به ذکر است پس از آن میهمانان از کارگاه تزیینات ساختمانی واقع در روستای افجد و روستای مهرنجان بازدید نمودند.

    نظرات کاربران در مورد "عملکرد دفتر امور زنان و خانواده استانداری اصفهان / بخش هفتم (جلسه کمیته ی زنان و خانواده شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان فلاورجان)"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir