امروز و ساعت دقیقه می باشد.
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر : 16149 | نویسنده : خبرنگار
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • عملکرد “دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان” در یک نگاه

  • دسته بندی مطلب : اجتماعی , عکس | تعداد بازدیدها : نفر
  • عملکرد دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان

    نوید صبح این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با عملکرد دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان بیشتر آشنا شوید

    ***

    بانوان در بحث اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کنند

    مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان با اشاره به تلاش دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان مبنی بر راه‌اندازی نهضت حمایت از مصرف کالای ایرانی با کیفیت برتر با محوریت نقش زنان تحت‌عنوان «شهروند مسئول»، افزود: ما زنان نیز باید در بحث اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کرده و آن‌طور که شایسته است در این زمینه فعالیت کنیم.

    لیلا سلاحورزی در جلسه مشترک با مشاوران امور بانوان فرمانداران شهرستان‌های استان لرستان، با اشاره به حرکت استان در زمینه اقتصاد مقاومتی پا به پای استان‌های دیگر، گفت: تفاوت ما این است که استان‌های دیگر زیرساخت‌ها را دارند، اما ما تازه شروع به ساخت زیرساخت‌ها کرده‌ایم.

     

    وی با اشاره به انتخاب خانم احمدی به‌عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور، عنوان کرد: این انتخاب نشان دهنده نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به بانوان و امور مربوط به آن‌هاست.

    سلاحورزی با اشاره به نگاه مثبت مقام ارشد استان نسبت به بانوان، بیان کرد: ما زنان نیز باید در بحث اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کرده و آن‌طور که شایسته است در این زمینه فعالیت کنیم.
    مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان با اشاره به این‌که یکی‌از دغدغه‌های بانوان شاغل در استانداری بحث کاهش ساعت کاری آن‌هاست، عنوان کرد: شرایط و ضوابط این قانون در دست تهیه بوده و به‌زودی قانون آن به ادارات تابعه استانداری ابلاغ می‌شود.

    وی با اشاره به تلاش دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان مبنی بر راه‌اندازی نهضت حمایت از مصرف کالای ایرانی با کیفیت برتر با محوریت نقش زنان تحت‌عنوان «شهروند مسئول»، بیان کرد: این طرح نوشته شده و از طرف دفتر امور بانوان به ستاد اقتصاد مقاومتی استان لرستان ارائه خواهد شد که در این طرح بر نقش بانوان بر اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی تأکید شده است.

    ***

    درخشش بانوان رزمی کار کوهدشتی عضو تیم ملی در مسابقات جهانی

    تیم رزمی  بانوان ایران در مسابقات فوستیوال جهانی ( المپیک هنرهای رزمی) خوش درخشیدند

    لازم به ذکر است چهار نفر از ملی پوشان اهل  کوهدشت میباشند که همگی به نشان طلا دست یافتند

    آفرین بر زنان اهل دیارم که هم پرچم کشورم را بالا بردند و هم نام کوهدشت را با افتخار به جهان معرفی کردند

    بهاره مرادیان دو نشان طلا و بهترین فایتر مسابقات
    فاطمه قبادی نشان طلا
    رعنا صفی زاده یک نشان طلا و یک نقره
    پانیذ نوری گراوند نشان طلا

    المپیک هنرهای رزمی ۲۰۱۶ هندوستان دهلی نو

    ***

    کمیته حمایت از زنان و خانواده زندانیان


    با ریاست دکتر خجسته پور معاونت سیاسی امنیتی استاندار لرستان وبا حضور مهندس ولیزاده سرپرست امور اجتماعی استانداری  و دبیر جلسه سرکار خانم سلاحورزی مشاور امور بانوان استاندار و مدیرکل  امور بانوان استانداری لرستان و جمعی از مدیران استانی (سال ۱۳۹۵)

    کمیته حمایت از زنان و خانواده زندانیان

    ***

    برگزاری کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل کارکنان زن شهرستان نورآباد توسط مدیر کل دفتر امور بانوان و پدافند غیر عامل

    نوید صبح – به گزارش روابط عمومی فرمانداری دلفان جلسه کارگروه آموزشی پدافند غیرعامل با محوریت امور بانوان وخانواده با حضور خانم سلاحورزی مدیر کل امور بانوان ،مهندس سیف مدیر کل پدافند غیرعامل جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی ومسئولین امور بانوان ادارات شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. دراین جلسه فرماندار ضمن خیر مقدم طی سخنانی مطالبی را در خصوص نقش و جایگاه بانوان در جامعه بیان داشت .آقای طولابی  به نقش مهم بانوان در رشد وتوسعه جامعه اشاره واظهار داشت با توجه به پایلوت قرار گرفتن شهرستان در بحث اقتصاد مقاومتی  اشتغال زایی وارائه تسهیلات به بانوان در قالب طرح های قالیبافی، خیاطی وتولیدات صنایع دستی دردستور کار قرار دارد. وی همچنین به اقدامات صورت گرفته در حوزه بانوان ازجمله شناسائی زنان بی سرپرست و بدسرپرست، تشکیل سازمان های مردم نهاد وآموزش های فنی و حرفه ای برای بانوان اشاره نمود

    ***

    وزیر کشور در اجلاس سراسری مدیران کل امور بانوان : “به همه استانها اعلام کردیم جلسه ای همانند همایش اقتصاد مقاومتی بانوان لرستان برگزار نمایند”

    ***

    کارگاه آموزشی اصول مدیریت رفتار با کودک و نوجوان با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در سالن جلسات سازمان و با حضور بانوان سازمان برگزار گردید

    در این کارگاه مهارت  فرزند پروری و ثبات رفتار والدین با فرزندان بررسی گردید.

    ***

    مسابقات لیگ دست یک والیبال بانوان کشور با حضور مدیرکل امور بانوان سرکارخانم سلاحوزی و مسئول ورزش بانوان استان سرکار خانم جمال شرف

    ***

    ***

    ***

    دختران کوهدشتی دوباره حماسه آفریدند؛ صعود به دور نهایی مسابقات لیگِ ۱ فوتسال بانوان کشور

    ***

    برگزاری همایش بانوان کار آفرین با حضور مهندس غضنفری معاون اقتصادی استاندار خانم سلاحورزی مشاور استاندار و سرکار خانم مقیمی رییس کانون زنان بازرگان ایران

    همایش بانوان کار آفرین

    ***

    دیدار مدیر کل دفتر بانوان استانداری با خانواده جانباز الفت به همراه مشاورمحترم بنیاد شهید استان

    ***

    دفتر امور بانوان استان لرستان

    ***

    ابر چسب ها :
    نظرات کاربران در مورد "عملکرد “دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان” در یک نگاه"
  • طراحی سایت

    طراحی سایت های خبری و حرفه ای


    parswp.ir